Is het verplicht je auto verzekerd te hebben?

stormer

Well-Known Member
Ik heb dus een auto gekocht ik heb enkel nog geen rijbewijs, ben ik nu verplicht hem te verzekeren ondanks dat ik er niet in rij?

Lijkt mij van niet maar zon verzekeringsmanneke zei van wel?

Wie weet t?

Greetz
 
Advertisement - register to remove this

sterker nog, als jij je auto langer dan 2 weken op naam hebt en niet verzekerd, krijg je automatisch een boete thuis (waarvan je wss een half jaar je verzekering kan betalen ;))
 
mmh vriend van me had een half jaar een auto staan en betaalde geen verzekering wet niet precies hoe dit zat maar zal eens vragen
 
Dan moet je em schorsen. wat ook geld kost.

Ik heb precies etzelfde met me motor. Betaal op het moment ook voor lucht maarja...
 
Jah je moet em schorsen, mijn broer heeft ook al een auto maar geen rijbewijs, daarom staat z'n auto nu bij ons 8er et huis :W
 
Maj past bij ons niet op eigen terein en als schorsen ook geld kost word verzekeren dus,

Maar goed bedankt voor de info peepz

OOOOoooooi
 
AscH said:
Schorsen kan ook maximaal 12 maanden lang

Kan je gewoon verlengen dan hoor. Ik heb hem nu ook een jaar geschorst, kostte voor mij geen ruk omdat ie ouder dan 15? jaar was.
 
als je hem schorst kun je hem gewoon langs de weg laten staan hoor

de politie haalt hem pas op van een parkeerplaats als de kentekens eraf zijn en het een wrak word

iig dat hebben ze mij verteld
 
Schorsen koste mij 60e ofzo.
Verder , als ze constateren dat het voortuig op de openbare weg staat , tijdens een surviéence ofzo , kost het veel centen.
 
franky said:
als je hem schorst kun je hem gewoon langs de weg laten staan hoor

de politie haalt hem pas op van een parkeerplaats als de kentekens eraf zijn en het een wrak word

iig dat hebben ze mij verteld

Klopt, politie haalt hem niet op. Ze bellen naar een wegsleepdienst en die haalt je auto op je eigen kosten weg. Als je een geschorst voertuig hebt mag je die alleen op eigen terrein hebben staan.
 
Back
Top