Is gilera runner goede&fijne scooter voor dagelijks gebruik??!!

Caucasian

Well-Known Member
Hallo mensen,
Nou mijn vraag is,is een gilera runner goede scooter voor dagelijks gebruik zoals naar school gaan en lange afstanden afleggen enzo.Ik heb zelf een aerox en die rijd lekker fijn door de bochten enzo maar ben nou aan het denken,zal ik een runner halen of beter mn aerox houden,wat raden jullie aan,mensen die runner hebben,zouden jullie een runner aanraden?*D
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb zelf een runner. Vind hem fijn rijden, lekker groot.:)
Je kan heel makkelijk passagiers achterop nemen.
Bij een aerox heb je een heel klein hard zitje en bij een runner heb je een groot zacht zadel.
Verder veel ruimte in je buddy. Ze gaan allebei onbegrensd ongv even hard.;)

Het is wat je zelf wilt maar ik zou gewoon lekker met de aerox blijven rond tuffen:)
 
ik vind aerox ook zelf fijn rijden maar lange afstanden rijden word ik gek ik moet elke dag 35 km rijden((runner lijkt mij fijn,maar probleem is ik koop hem dadelijk en dan krijg ik spijt:p))ik heb gehoord die heeft iets van voet verwarmers ofzo klopt dat?:p
 
Ik heb van die vork echt 0,0 last hoor;)

En dat van die voet verwarming is lulkoek hoor:p
Er zitten wel van die roosters, daar komt de warme lucht van de radiateur vandaan.
Maar het komt amper in de buurt van je voeten en dan nog is het door de afstand tussen die roosters en je voet toch al afgekoeld:p
Maargoed, als je een runner mooier vind, wat ik overigens kan begrijpen:)W) moet je het vooral doen;)
 
Ik vind het gewicht bij een runner ook beter (imo) verdeelt.
Voor mij is de wegligging van een runner net iets beter dan van een aerox..

Maargoed dan kan iedereen anders ervaren..

Maar als je een aerox hebt, zou ik het zonde vinden om een andere scooter te kopen als die nog inorde is..
 
Vond persoonlijk een runner beter rijden/zitten dan een aerox.
Die voorvork is idd wel vervelend. Het rijd geweldig op een strakke weg, maar op klinkers is het wel vervelend.

Persoonlijk vind ik een SR de beste scooter kwa rijd eigenschappen.
Misschien ook wel een leuke optie om over na te denken :)
 
Vond persoonlijk een runner beter rijden/zitten dan een aerox.
Die voorvork is idd wel vervelend. Het rijd geweldig op een strakke weg, maar op klinkers is het wel vervelend.

Persoonlijk vind ik een SR de beste scooter kwa rijd eigenschappen.
Misschien ook wel een leuke optie om over na te denken :)
Mja dat lijkt me vrij persoonlijk... Er zijn ook mensen die zweren bij zipjes, maar daar kan ik echt niet op rijden... totaal geen wegligging / gevoel wat ik op me aerox wel heb. Runner heb ik overigens nooit echt op gereden, maar een SR dan wel weer, welke ik ook minder vind rijden, zeker in de bochten.
 
Mja dat lijkt me vrij persoonlijk... Er zijn ook mensen die zweren bij zipjes, maar daar kan ik echt niet op rijden... totaal geen wegligging / gevoel wat ik op me aerox wel heb. Runner heb ik overigens nooit echt op gereden, maar een SR dan wel weer, welke ik ook minder vind rijden, zeker in de bochten.

Tja dat is net wat je zelf vind natuurlijk, ik heb dan toevallig wel een zip.
Ik zou niet anders willen hoor, ik vind andere scooters, en vooral aerox, veel te stijf en romp.
Zeker met door bochten gaan, met zip kank veel scherpere en schuinere bochten maken.

Maar dat is natuurlijk allemaal persoonlijk, net wat je lekker vind.
Alleen vind ik het onzin dat je iets wat je zelf niet bevalt af gaat lopen keuren.
 
Totaal geen wegligging lijkt me toch echt iets afkeuren, maar inderdaad het is persoonlijk wat je er van vind, en gelukkig voor ons maar zijn er verschillende scoots op de markt ;)

Laten we dit topic maar niet verder volpraten <]
 
Back
Top