Aangeboden Interessante onderdelen (nette prijzen)

Status
Not open for further replies.

Pepijn#205

Well-Known Member
Hallo,

Aangezien ik definitief stop met de scooters wil ik hierbij een deel van mijn onderdelen verkopen. De onderdelen zijn in nette of nieuwstaat tenzij anders vermeld.

Regels:
-Reageer aub alleen als je echt interesse hebt, bieden en/of onderhandelen is altijd mogelijk.
-Mensen die na heel wat onderhandelen ineens niets meer van zich laten horen ben ik aardig zat dus REAGEER dan aub ook NIET dank u 9||6


Subframes zip (passend op sp98, (sp)2000 en type 1)

1- 15cm verlengd subframe (Dit is niet op een beun hak en zaag manier gedaan, zoals je ziet op de foto zijn de rechte T stukken naar achteren compleet nieuw ertussen gemaakt en alsof het zo hoort, laswerk is proffesioneel en je hoeft je geen zorgen te maken of het wel stevig is of niet, hij is tevens uiteraard kaarsrecht en helemaal niet zwaar zoals de meeste braadwerken)
40E

2- Aangepast subframe voor circuit gebruik[/B
(subframe is als nieuw in originele lak, zitten SKF lagers in ipv rubbers wat zorgt voor meer stabiliteit in de bochten, incl pasbussen voor je as)
33dfvwm.jpg

50E

-----------------------------------------------------------------------

Testflenzen set voor mhr cilinders
(bestaande uit 6 losse flenzen waarvan er 1 al is ingekort, flenzen zijn niet conisch van binnen, incl nieuw gelaserd bevestigingsplaatje a 5mm dik wat niet buigt, perfect passend op mhr cilinders en dpr/team uitlaten)
Staat: nieuw en ongebruikt echter door het niet gebruiken zitten er wel een paar oppervlakkige roestplekjes op maar deze zijn zo weg te poetsen.
2ms3i44.jpg

30E

-----------------------------------------------------------------------

Halfpoulies ed

Halfpoulie origineel zip sp98.
Erg nette staat, niet ingesleten.
5E

Halfpoulie stage 6.
Nette staat, loopvlak géglasparelstraald en daarna niet meer gebruikt.
5E

Malossi torsion controller.
Grote naam voor een klein ding, word tussen je drukveer en koppeling gemonteerd, zou schokken en bokken van je blok tegen moeten gaan.
1E

oicbjt.jpg


---------------------------------------------------------------------

Diversen Malossi

Malossi uitlaat ophangbeugel in Nieuwstaat.
Oud type dus vóór de team2006 uitlaat.
30E

Malossi vliegwiel. (6mm totaal afgedraaid, merkteken is doorgetrokken dus geen problemen met afstellen, zou een stuk feller moeten reageren onderin)
20E

Malossi digitronic bobine. (durf geen vonk garantie te geven aangezien ik hem zelf nooit heb gebruikt of nodig heb gehad, van buiten ziet het er iig nog goed uit)
15E

Malossi Delta-clutch team06 type. (2 sprints oud, ooit gekocht als reserve en om sneller verschillende veren&standen te testen bij de sprints)
25E

Malossi koelslang adapter. (Geen uitleg nodig denk ik zo, is iig voor op de cilinderkop, is een beetje ovaal net zoals allemaal na montage)
Bied maar wat als je er wat mee kan :)

1z4k45w.jpg


-------------------------------------------------------------------------

Dpr onderdelen

Demperklem in goede staat.
5E

Tailpijp incl veeroog. (handig als je zelf een uitlaatje hebt gemaakt maar geen buizen kan buigen bijvoorbeeld)
5E
2nixufn.jpg



--------------------------------------------------------------------------

Bij interesse mail of PM even. Ophalen van onderdelen kan sávonds altijd in Dirksland Zuid-Holland (25minuten onder Rotterdam)

Verzenden is geen probleem maar mééstal verstuur ik alles op zaterdag aangezien ik doordeweeks geen tijd heb ivm werk :)

Mvg, Pepijn Q
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top