Inkoopactie: Crown Gereedschap sets

Status
Not open for further replies.

Boj

Banned
[highlight]*** LET OP!!! ER ZIJN NOG 3 KOFFERS! PM EERST ALVORENS GELD TE STORTEN!! ***[/highlight]


Na het krijgen van toestemming en zien van de hoeveelheid interesse in onderstaande topic is hier het vervolg. http://forum.scooterforum.net/forum/f49/aanvraag-inkoopactie-150582/

Allereerst de regels.
- Het gaat hier dus om een inkoopactie. Ik word er zelf niet beter van. De prijs die jullie betalen is de prijs die ik betaal.
- Over 2 weken wordt alles verzonden. Zorg dus dat je er optijd bij bent!
- Verzenden pas na betaling.
- Mensen die interesse tonen maar niet betalen krijgen per direct een negatieve traderrating. De prijs is afhankelijk van de afname.
- De prijs is vast. Het gaat om koffers uit een gewone winkel. Bij de Bijenkorf sta je ook niet af te dingen.



Deze inkoopactie is opgezet nadat ik in een ijzerzaak die een bijna faillissement uitverkoop heeft een gereedschapkoffer gekocht had. Met de verkoper ben ik in gesprek geweest en stelde hem de vraag of er een korting af kon wanneer ik (wij) grotere hoeveelheden afnamen. Hierover ben ik de zelfde dag nog gebeld door de eigenaar met een aantal prijzen.

Het gaat om de volgende set:
attachment.php


De 94-delige set is eigenlijk een must voor elke sleutelaar.
Het is degelijk gereedschap en niet vergelijkbaar met gereedschap van bijvoorbeeld Top Craft of de Lidl. Ik heb de set nu een aantal dagen en heb er helemaal niets over te klagen.

De prijs:
Zoals ik al zei is de prijs afhankelijk van de afname. Ik kan echter uit het topic in U&A al opmaken dat er genoeg interesse is.
De setjes liggen voor 90EUR in de winkel.
Gezien de hoeveelheid interesse komt nu de prijs al op 75 euro per set. Wanneer er nog meer afgenomen word gaat de prijs nog omlaag. Ik hoop rond de 65 euro per set uit te kunnen komen met de eigenaar. Hou echter in gedachten dat deze prijs dus niet de echte prijs is! (Hou voorlopig even 75 euro aan)

Verzending:
Verzending zal verlopen via de DPD. Verzendkosten bedragen 7.50. Waarom de DPD als TNT goedkoper is? Ik wil niet met 20 zware koffers naar het postkantoor. De DPD heeft een ophaal service.

De koffers zullen verzonden worden wanneer de interesse afneemt. ± 2 weken.

Contact:
Ik zal alles afhandelen via PM. Vragen hoef je in principe niet te stellen aangezien er genoeg informatie te vinden is in dit topic. Vragen over wat er allemaal precies in zit beantwoord ik niet. Dat is te zien in het topic.

Wanneer je interesse hebt aub geen lang verhaal. Maar simpel en kort. Ik zal dan een PM terug sturen met mijn gegevens waarna je het geld over kan maken. Pas volgende week kan je het geld overmaken. Ik wil eerst peilen hoe de interesse is en de vaste prijs afstemmen met de eigenaar.

Geïnteresseerden:
Hieronder volgen de mensen die een set besteld hebben. Dikgedrukt = betaald.
- Tom S. *Verzonden en ontvangen. Itrader +1
- Frank (afgehaakt)
- Dennis *Verzonden en ontvangen. Itrader +1
- Izimo *Staat klaar voor verzenden
- Addicted *VVerzonden en ontvangen. Itrader +1
- Machiel. *Verzonden en ontvangen. Itrader +1
- Scarrie *Verzonden en ontvangen. Itrader +1
- John *Verzonden en ontvangen. Itrader +1
- Ben *Verzonden en ontvangen. Itrader +1
- Berre#10
- Anne *Verzonden en ontvangen. Itrader +1
- marbossi *Verzonden en ontvangen. Itrader +1
- Pronk *Verzonden en ontvangen. Itrader +1
- MHRntt *Staat klaar voor verzenden
- Sander (2x) *Staat klaar voor verzenden
- Slider Sickness (2x)


Er liggen in totaal nog 14 koffers... Interesse? Het kan nog!


Nogmaals, interesse tonen en niet betalen = negatieve traderrating!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top