Ik wil een kat, wat nu?

Status
Not open for further replies.
Geert said:
je moet jezelf weg hebben hier? ga maar gewoon terug naar het s-f forum dan held:X

ff teruggelezen hoor.
sommige mensen hier proberen ook echt met hun verstand op 0% na te denken katten gaan niet zoals mensen naar school of werk. een kat hoeft niet te werken om zijn leven iets te bereiken. mensen wel.. we zijn niet voor niks 12 keer zo groot als zo'n beest. als katten ook echt zouden kunnen nadenken om erges te lopen waar ze misschien niet mogen lopen kunnen ze gewoon nix aan doen. dat een hond van misschien zo geweldig is, is gewoon puur omdat dat in hun genen zit. en gewoon andere eigenschappen heeft als een kat.

denk eerst ff na voordat je begint te blaten


Daarom moet jij denken s**kel

JIJ kiest voor zo'n beest , val anderen dan niet lastig met JOUW beest.
Verder welkom in de wereld van reeel denkende mensen.
En ik weet niet in welke kinderlijke levensfase jij zit , maar ten 1e
wat heeft scooter freaks hiermee te maken?
2: Als je een beetje langer hier actief had geweest had je geweten dat ik zelfs een "prijs"heb gewonnen om SF in de zeik te nemen.
3: had je ook geweten dat ik al in geen jaren meer actief ben op SF.nl

dus :X
 
Topic gaat totaal de verkeerde kant op, De TS heeft nu wel genoeg informatie :).
*close.

JohnB warned voor deze zinvolle informatie + het gestook in dit topic, tevens bedankt voor de heldere opmerkingen in U&A.
Geert, voortaan niet meer ingaan op dit soort opmerkingen maar alleen in U&A posten.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top