ideetjes brommer

of zoeits

PM.202.025artmaxi.JPG


142,0095_R.jpg


p2.jpg
 
ik zou er ook een kickstart op maken en een electricestart ast nie teveel moeite is . ziet er wel strak uit :p;) je ziet maar hoe je het voor mekaar krijgt
 
oja nog iets je moet een accu achetrop zetten zodat je wat mooie muziek kunt luisteren onderweg
 
Ik zag van de zomer in frankrijk een 103 met een hele vette kappenset (geen enkele was meer origineel geloof ik) ook met halogeenlampen in stuurkapje enzo... echt vet :) Was ook LC trouwens :D

Heb samen met een vriend van me ook wel al eens zo'n ding een beetje opgeleukt, Antraciet grijd met metallic paars gespoten en gele velgen. Nou niet denken dat het een slechte kleurencombo was want het zag er best wel vet uit 8) Jammer dat dat ding echt ramgaar was...
 
wa denk je van een zwaailicht er onder hangen en natuurlijk helemaal fluo oranje spuiten 70 eronder en tuffen maar beter nog zon vrachtwagen uitlaat op een aanhang wagen gooien (tikje verlassen) da maakt wel mooie sound
 
Knädchen ändchen doet! :D

Die franse 103tjes roelen echt enorm. Dat soort dingen totaal omgebouwd zijn echt vet. M'n nicht had ooit een vriendje met een totaal verbouwde Ciao met racekuipen enzo er opgebouwd, was ook vrij meesterlijk. :)

Kan je rouwens niet zo'n oranje kinderfietsen-vlaggetje op je brommert plakken? :D
 
Wat kost zon al te dikke eend ? :D Kom trouwens uit frankrijk, ff zegen die brommer worden opgevoerd => Rijden 5 km en staat dan 1/2 jaar in schuur, hebben altijd pech die dingen :p
 
Back
Top