hulp nodig.

JohnnyP

Vuurvos member
ik kom er niet meer uit, 't zit zo.


mijn broertje heeft een oude hp d530 pc (desktop) werd voornamelijk gebruikt om te internetten/msn'en.. alleen had hij er een illigale windows xp op zitten.

nu moet hij onlangs zijn msn updaten, en dat werkte weer niet icm de oude xp (die hij ook niet kon updaten)

dus hebben we vista geinstalleerd (enige originele os die ik heb) maar nu werkt dus internet niet meer. iemand enig idee, waar ik drivers voor netwerkkaart ofzo kan vinden?

of kan ik liever weer xp erop zetten?
 
Advertisement - register to remove this

Bij gebrek aan beter:
Ik zou het niet weten, wel denk ik dat microsoft vrij fel is tegen piracy? Dus terug gaan naar XP lijkt me de meest logische optie ( aangezien internet normaal vrijwel automatisch werkt met vista, zover ik weet )

Again: ik ben absoluut geen techneut, en reageer puur op wat mij logisch lijkt.
 
heb het onderhand al opgelost, zijn geen chipset drivers te krijgen voor de hp d530 met vista ondersteuning (iig ik kan ze niet vinden) dus kreeg me ethernetpoort niet werkend.

vista was trouwens orgineel hé, maar heb gewoon xp gedownload, en dat werkt weer top.


dus deze mag dicht.
 
in een d530 zit een broadcom netwerkkaart, even universele driverpack downloaden van de fabrikant en het had ws. gewerkt :)
 
Back
Top