Hulp bij verdubbelen voorlamp gezocht 8)

Björn`

Yes, mother?
Oi!

Ik ben dus aan een projectje bezig met mn ice. Het is de bedoeling er een ander voorlicht in te bouwen.. nu stuit ik alleen op een probleempje:

ipv de normale enkele lamp zullen er nu 2 aangesloten moeten worden.
aangezien ik geen enkele kennis heb wat dit betreft vraag ik jullie om hulp :)

onderstaande 2 foto's laten zien wat voor lampje en hoe de bekabeling zit.
lampje:
cone742-lampje.jpg


bekabeling:
cone742-draadjes.jpg


ter verduidelijking heb ik er de volgende illustratie bij gemaakt..
de 2 rechter zwarte draadjes komen samen op 1 lipje, de bruine en de paarse hebben ieder hun eigen lipje:
cone742-voorlicht.jpg


kan iemand mij uitleggen hoe de bekabeling zal moeten worden omgelegd om zo tot een schijnende 2e voorlamp te komen?8)

alvast muchas gracias!

Björn
 
Advertisement - register to remove this

is niet zo moeilijk... tussen je "verdeelstukje" en je lamp lopen dus 3 kabels

massa
groot licht
dimlicht

deze knip je door, strip je... doe elke kabel in een kroonsteentje en leg exact dezelfde kabels naar de andere lamp op dezelfde manier... kind kan de was doen :)


[verdeelstuk]-------[kroonsteen]========= 1. naar de originele lamp en 1 naar je extra lamp op dezelfde manier.
 
ok, wat dat betreft is 't dus zo als ik al dacht..
nog 1 vraagje dan: dat draadje wat tussen het rechterlampje en de koplamp loopt, dient dat ook omgelegd te worden naar de extra lamp?
cone742-nieuw.jpg


iig bdankt!
Björn
 
a, ok :) ik heb dat ding nog niet gstart en had op mn zip maar 1 soort licht.. vandaar..
die stadslampjes zijn gwoon voor overdag neem ik aan?

spreek je wel weer op msn :)

ciao..
 
hoeveel watt is dat lampje wat jij hebt??
k denk nml dat je nu een h4 lamp in je handen hebt.

dat gaat dus niet werken en zeker niet met 2 lampen

beter ff naar brommerzaak 2 halogeenlampies halen voor de OUDE runner 11euro totaal

maar die werken dus wel ivm lager wattage
 
ehm, die lamp die ik in mn handen heb op de foto is gewoon de stnd. lamp van een ice..maar zoals ik al zei, ik heb geen verstand van electriciteit :) moet ik nou 2 andere halen of kan ik gwoon deze stnd. lamp gebruiken?
en nog ff wat betreft de bekabeling...kan dat extra draadje die rood omcirceld is gewoon zo 'getrokken' worden?

alvasti bedanktski
 
je moet gewoon de 3 draadjes doorknippen en er een extra setje van 3 aanmaken

alleen kun je beter 2 lampjes nemen met een lager wattage omdat het anders niet fel brand
 
Back
Top