huh????

tha tom

Well-Known Member
Afstellen zal wel wat helpen, maar je had gewoon nooit zo dom en gierig moeten doen en een technigas kopen. Wat had je gedacht, dat je scooter echt beter ging rijden met die bucht.

Good luck! hahahaha

tom
 
Advertisement - register to remove this

Ja man... ze hebben gelijk, ik had hem ook een tijdje, met afstellen krijg je er max nog 5 km/h uit, als je heel goed bent wel 7, maarre face it.... beter had je een andere uitlaat gehaald !
 
zeg allemaal heel erg bedankt MAAR LEES EERST EENS GOED.

als ik gvd zeg dat er geen andere uitlaat te krijgen is wat heb ik er dan aan dat jullie als oplossing geven "koop een ander uitlaat"

1: of jullie hebben er de ballen verstand van en praten maar iedereen na
2: of er is hier niemand die echt weet waar het aan ligt
 
ik heb nu net nieuwe uitlaat onder mn scoot gezet ( technigas, want er was nix anders )
maare met standaard uitlaat liep ie 70 en nu met technigas loopt ie 70

huh???

normaal loopt ie met andere uitlaat toch wel iets harder?
 
volgens mij is je scooter nog helemaal origineel en kan ie niet genoeg toeren maken,
ik heb ook een tecni en hetzelfde probleem alleen is het voor mij niet zo makkelijk.
dingen die je eraam kan doen zijn bij een speedcontrol,andere rollertjes/drukvoor, andere sproeier, vario ring eruit en kijk vooral of je cilinder niet begrenst is bij het mondstuk en ga anders naar de dealer kijken wat die ervan zegt

wat heb je eigenlijk voor een scoter?

rkorebrits@hotmail.com
 
Opgestart door frank:
zeg allemaal heel erg bedankt MAAR LEES EERST EENS GOED.

als ik gvd zeg dat er geen andere uitlaat te krijgen is wat heb ik er dan aan dat jullie als oplossing geven "koop een ander uitlaat"

1: of jullie hebben er de ballen verstand van en praten maar iedereen na
2: of er is hier niemand die echt weet waar het aan ligt


Ten eerste lees ik altijd goed voor ik post, ten tweede staat er, er WAS geen ander pijp, verleden tijd dus, en ten derde, die technigas is echt geen goede pijp. Ik kan begrijpen dat je het hier moeilijk mee hebt. Je hebt er geld aan gegeven en wilt dat het dus ook iets doet en je kan het moelijk aanvaarden dat het weggesmeten geld was. Maar het is belangrijk dat je dat toch aanvaardt en inziet. Er is namelijk nog meer geld gegeven aan je scooter en als je wilt dat geld goed opbrengt, neem dan een andere pijp. Zo kan je pas echt genieten van je scoot ipv in te zitten met die technigas. Zie je probleem in en los het op.

tom
 
ok ok

ik zal nog effe wat info toevoegen.
ik heb een rush
er is nog een power one racing uitlaat voor
er is nog een sp3 voor
en een leo hm z ( die wordt toch niet meer gemaakt ?? )
en verder nix ( waarvan ik weet. en ja ik heb heel goed gezocht)
alle begrenzers zijn er uit
ik heb 4.3 gram rollen ( was 7.2 )
ik heb 40% trekveertjes
7 % polini drukveer
 
Opgestart door frank:
zeg allemaal heel erg bedankt MAAR LEES EERST EENS GOED.

als ik gvd zeg dat er geen andere uitlaat te krijgen is wat heb ik er dan aan dat jullie als oplossing geven "koop een ander uitlaat"

1: of jullie hebben er de ballen verstand van en praten maar iedereen na
2: of er is hier niemand die echt weet waar het aan ligt



als het goed is kan je dealer een uitlaat aanpassen. dan halen ze er een stukkie bocht er uit en dan doen ze er een ander stukkie tussen. zodat ie er wel op past.
 
sf50racing: ja lekker heel het ontwerp van je uitlaat verneuken.... een uitlaat heeft niet voor niets die vorm en die lengte, die lengte heb je nodig om voor de benodigde tegendruk, het aantal toeren etc te zorgen...

en het ene motorblok is het andere... Tsjek de Nardo maar: op minarelli goed en op piaggio RUK!! hij is gewoon pas op piaggio gemaakt en men heeft niet naar het ontwerp vd cilinder gekeken
GA DUS NIET ZOMAAR IN JE UITLAAT LOPEN HAKKEN EN ZAGEN!
 
Back
Top