How to polyesteren deel #2

Gaat het dan niet afraffelen?

Ben ook klaar met mijn bestelling, maar liefst +- 400 euro, het moet er toch godverdomme netjes gaan uit zien wil het zijn geld waard zijn.
 
Bij mij ging het niet raffelen iig :) Snap niet dat het iedereen denkt. Zal zo eens een foto maken van me rotor plaat en uitlaat ophanging, heb ik ook gewoon uitgezaagd met decoupeerzaag.
 
Ja, ik heb al serieus wat lopen zoeken op het internet voor carbon.

Moet wel lukken, ook al loopt het verkeerd, al het materiaal wat ik erbij nodig heb, kan ik ook gebruiken op polyester. Dus geen enkel probleem.

Spatbord van een nrg is ook niet echt supermoeilijk.
 
Gare foto:

13072008508.jpg


Zoals je ziet geen splinter o.i.d. en dit is gewoon carbon :)

En je moet de volgende gelcoat hebben sander :p

14072008511.jpg
 
ja, dankje, ik heb het al gezien.

2 keer zo'n pot besteld en erharder incl 2 potten topcoat.
in het wit.

precies goed gelukt die carbon 8)
 
Je moet gelijk 1m² kopen, waarvan de kosten meevallen.
40 50 euro ofzo?

Maar de epoxy erbij verharder, gelcoat etc.
Best dure grap.
 
Als ik 1 vierkante meter plaat (5 laags) zou maken, zou ik zonder winst op 200 euro kosten zitten. Maargoed 1 vierkante meter is behoorlijk veel :)
 
Dat stuk carbon wat je hierboven ziet heb ik bij L&M gekocht. Nu lamineer ik het zelf, dan moet je weefsel en hars kopen etc om het te kunnen maken.

Het uiteindelijke product zou dan zoals bovenstaand zijn, gewoon uitgehard / glad dus.
 
Dat stuk carbon wat je hierboven ziet heb ik bij L&M gekocht. Nu lamineer ik het zelf, dan moet je weefsel en hars kopen etc om het te kunnen maken.

Het uiteindelijke product zou dan zoals bovenstaand zijn, gewoon uitgehard / glad dus.

Juist. En ik neem aan dat kant en klaar kopen goedkoper en makkelijker is of ?
 
zou 1 van de poly/carbon boys wat voor mij kunnen fixen, ik wil een baterycover (auto) hebben.. dus moet een schoenendoos iets hebben van carbon ('t liefst) of anders poly... gewoon een doos zonden bovenkant dus.

iemand die er 1 voor me kan maken?
 
welk materiaal kan je het beste gebruiken om grote gaten op te vullen (koplamp ed)?

een tip die bij mij werkt om 2 stukken kap aan elkaar te maken montage kit erover smeren.
 
Hoe wil jij een koplamp gat opvullen met puschuim ? :p Karton kan je erachter doen , maar die gaat vast plakken en dan krijg je die niet meer weg...
 
Back
Top