how-to borgen

Arthur#162

MR. hoed
ik heb even snel wat fotos gemaakt
om te laten zien hoe ik het geborgd heb heb je vragen over het borgen?
stel ze dan hier!

als er in het regelement staat dat je (bijv.de achter as) moet borgen dat betekend dat hij dus niet los mag kunnen lopen hier een paar voorbeelden

voorwiel moer
ftk8jq.jpg



voorwiel as
2w54xuu.jpg



remkabel moertje en de moer op de arm
2a76g5z.jpg



onderkant achterstaaf, olie vuldop en achterrem armbout
fvjk7a.jpg



achterwiel
zvv1b7.jpg



subframe (minarelli) links
2hq45r9.jpg



subframe (minarelli) rechts
2m2xidl.jpg



bovenzijde achterstaaf
29fb8nk.jpg



achterrem moer, olie dop onderzijde, rem arm bout.
ifsuvl.jpg



ik heb als extra ook mijn clamp gedaan
286qosh.jpg
 
Advertisement - register to remove this

is ook zo bij veel 70 a/b scoots

plus dat het altijd een controle is dat het goed vast zit want je borgt pas iets als het goed vast zit en en als het niet goed wast zit maar toch geborgd dan kan hij nooit verder los lopen
 
waarom moet de moer op de achterremkabel geborgd worden?
als hier een veer achter zit (zoals normaal) dan kan deze never nooit los trillen imo. zeker niet met die standaard 'moer' die erop zit.

en de remklauw bouten (dus echt van de remklauw zelf) hoeven niet geborgd te worden? alleen de ophangbouten.
 
Back
Top