1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Hoogtoerige 50cc uitlaat?

Discussion in 'Quick Forum' started by WeeDee, 21 September 2003.

  1. WeeDee

    WeeDee New Member

    Joined:
    21 September 2003
    Messages:
    45
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Wat zou een goed, relatief hoogtoerige 50cc uitlaatje zijn?
    Voor op een snelle 50cc te plaatsen, en kom niet af me Heel dure pijpen... Rond de 100-150 euro zou al goed zijn :p
    Had gedacht aan een MHR50 of een ATHENA50 (ALU eh)

    Want nu zit ik met een Power One, en die gaat niet goed gaan op zo een cilinder. Of zijn er andere ideeen?
     
    #1
  2. Advertenties - Gesponsorde links (Only for visitors)

  3. dennis17

    dennis17 RunnerMember

    Joined:
    3 September 2003
    Messages:
    105
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Yasuni Z is wel een leuk pijpje voor 50 snel, en is rond de 150 euro in aankoop.

    Dennis
     
    #2
  4. Advertenties - Gesponsorde links (Sign-up to remove)

  5. Aerox-Evo70

    Aerox-Evo70 No Title

    Joined:
    16 September 2002
    Messages:
    6,024
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    gianelli reverse, erg leuk
    wat voor cilinder ? (hoeveel rpm?)
     
    #3
  6. Andatura

    Andatura Renault 5 0wner

    Joined:
    18 January 2003
    Messages:
    1,246
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    yasuni Z op hoogtoerige 50 cc?
    @ MHR50 draai je een c20 dacht ik zo...
     
    #4
  7. Ill Skillz

    Ill Skillz New Member

    Joined:
    8 September 2003
    Messages:
    30
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ik heb een C16 op mijn MHR50, dat loopt wel lekker. Een MHR 50 pijp is natuurlijk ideaal, voor de beste prestaties.

    In een mindere prijsklasse is de Yasuni R ook een optie.
     
    #5
  8. Hessman

    Hessman Retired Bierkoerier

    Joined:
    9 September 2002
    Messages:
    1,029
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    contact bom niels..

    Die heeft een dpr pijp met jolly moto demper voor je.. en geloof me, dies hoogtoerig hoor :)
     
    #6
  9. WeeDee

    WeeDee New Member

    Joined:
    21 September 2003
    Messages:
    45
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Houd rekening, is voor op een spirit he
    150 EURO zou goed gaan, wat zijn de prijzen van alle andere uitlaten? MHR, c20,16, R,Z
     
    #7
  10. Aerox-Evo70

    Aerox-Evo70 No Title

    Joined:
    16 September 2002
    Messages:
    6,024
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    reverse kost 130 geloof ik, c16 gaat niet werken, z gaat niet werken, c20 wel, kost minimaal 220, de mhr is nog duurder
    de dpr van niels ken ik niet... yasuni r lijkt me ook niet echt geschikt
     
    #8
  11. Marco.

    Marco. Member of:

    Joined:
    19 July 2003
    Messages:
    697
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Noujha, waar hebben we het over dan? Welke 50 snel? Beter zoek je naar een c20 en malossi pijpje, misschien ook nog een dpr 50 cc uitvoering.
    Maarhja het zijn dure pijpjes van boven de 200. Heb je een wat minder snelle cilinder kan je kijken naar een Yas R, reverse shot misschien..
     
    #9
  12. Andatura

    Andatura Renault 5 0wner

    Joined:
    18 January 2003
    Messages:
    1,246
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    moet je perse een nieuwe? anders is er toch best een c20 te vinden?
     
    #10
  13. Xearo

    Xearo GC Member

    Joined:
    11 July 2002
    Messages:
    1,596
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    ]

    boosterkes zijn verticaal he, dus c16 en c20 vallen al af. wat dat je van een evo50pijp of mhr50?
     
    #11
  14. WeeDee

    WeeDee New Member

    Joined:
    21 September 2003
    Messages:
    45
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ow voor heel snelle 50 haddek gedacht aan MHR50 . Is de origine krukas hier goed op? of best ook aanpassen met doplleras ofzo?

    Voor Iets trager 50 had ik een Polini Giet 50cc sport in gedachten(met origine krukas zeker).
    Daarop zeker best een Yasuni R dan ?
     
    #12
  15. Spy 70cc

    Spy 70cc Put it in the A I R

    Joined:
    2 December 2002
    Messages:
    2,155
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ik zou dan wel ff je krukas veranderen jah, dat MHR50'je draait wel iets meer toertjes dan je std cilindertje :p

    Die polini 50 giet is ook niet bepaald spectaculair (die kan goed met een Yas R) Dan kan je beter een Polini 70cc gietijzer kopen, dan krijg je gelijk meer koppel, dat kan evt op je std krukas, wel andere lagers aan te raden + goed smeren.. (eigenlijk is andere as dus beter :rolleyes: ).. en daar draait een Yasuni R / Shot goed op jah :)

    Succes met je keuze!
     
    #13
  16. WeeDee

    WeeDee New Member

    Joined:
    21 September 2003
    Messages:
    45
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Mja, welke krukas dan eh, begint dan weer een probleem... Ben trouwens al eens vastgelopen met een polini 70 giet :( vond ik minder... daarom niet meer zo enthousiast over een 70
     
    #14
  17. Spy 70cc

    Spy 70cc Put it in the A I R

    Joined:
    2 December 2002
    Messages:
    2,155
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Je hebt meer kans op een vastloper met een MHR50 dan met een Polini giet 70 hoor... MHR50 draait ietwat toeren meer dan een 70 giet, dus als je afstelling zuigt... Raad je het al :rolleyes:

    Koop als je het niet vertrouwd een Doppler/Rito krukas + c3 lagers, dan kan je er later nog opzetten wat je wilt, en je weet zeker dat je veilig zit :)
     
    #15
  18. WeeDee

    WeeDee New Member

    Joined:
    21 September 2003
    Messages:
    45
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Dank voor hulp Typhoon :)
     
    #16
  19. zidox

    zidox New Member

    Joined:
    11 November 2002
    Messages:
    605
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ik raad jou geen MHR50 o.i.d. aan wegens te weinig ervaring etc.

    steek gewoon een dr70 of zo, of als je perse bij 50cc wilt blijven gewoon polini 50 giet of zo, gaat iets leuker gaan dan je std cc, en wil je nog iest harder kan je hem nog altijd iets laten bijwerken

    alu heeft meer zorg nodig dan giet...
     
    #17
  20. Jelle RV

    Jelle RV New Member

    Joined:
    31 May 2003
    Messages:
    1,423
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    ik heb een mhr-50 met c20, tot nu toe nog geen vastloper hoor :) na 300 km gelopen te hebben :) rijdt heel leuk, ook mooi geluidje :)

    en ik heb ook geen ervaring met alu cillinders maar ik onderhoud alles gewoon goed en zorg dat er goede olie woprdt gebruikt etc
     
    #18
    Last edited: 24 September 2003
  21. Spy 70cc

    Spy 70cc Put it in the A I R

    Joined:
    2 December 2002
    Messages:
    2,155
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Pak maar lekker een 70 gietijzer (DR of Polini) dan kan je na een tijdje altijd nog naar een alu cilinder toe...:)
     
    #19
  22. WeeDee

    WeeDee New Member

    Joined:
    21 September 2003
    Messages:
    45
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Hoelang kan ik gaan met een giet70 van polini?
    een goeie 5000 kilometer bij kalm gebruik?
     
    #20
Advertenties - Gesponsorde links (Only for visitors)

Share This Page