HONDA SKY

yaps

Well-Known Member
hallo iedereen kan er iemand mij aub helpen ik rij nu al een aantal maanden rond op een honda sky die 40 km/u !!! rijd en die is egt niet aangenaam ik zou hem dus graag een beetje rapper laten gaan zonder kosten te hebben .alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

dat is lekker , voor een dubbeltje op de eerste rang... :|

zonder geld uitgeven kom je er niet in de wereld , dan moet je dus ook niet klagen...

een honda sky is electronisch begrensd , eventueel kan er nog een vario en uitlaat begrenzing in zitten.

mja , haal dat maar niet los , zo dadelijk gaat het je nog geld kosten.. :rolleyes:
 
hallo allemaal

Misschien kan één van jullie mij helpen ik heb een honda sky en sinds een week problemen met de electriciteit,hij start wel op stroom de toeter doet het ook maar de knipperlichten,de gewone verlichting,remlicht en contactlampjes doen het niet, omdat ik in eerste instantie dacht dat mijn accu het opgegeven had heb ik er een nieuwe accu ingezet, en later deze week ook de gelijkrichter/spanningsregelaar vervangen maar nog steeds hetzelfde resultaat wie o wie kan mij hier over een goede tip geven ik zou je zeer dankbaar zijn.

groetjes Trucker ed
 
dat zal toch in de bedrading moeten zitten , dus je moet gewoon kijken waar wel en niet stroom op staat. dus verlichting meten bij de lamp , daarna bij de schakelaar en dus steeds dichter naar de bron , tot je stroom vind , of niet natuurlijk.

de accu heeft overigens niks met je licht te maken , wel met de knipperlichten e.d.
 
Back
Top