Honda Dax

Status
Not open for further replies.

Bas

Administrator
Staff member
Ik ben beniewd of iemand goeie honda dax tuning sites kent?

Dit in verband dat ik me eigen dax wil gaan opvoeren :)
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Freezer
Ik ben beniewd of iemand goeie honda dax tuning sites kent?

Dit in verband dat ik me eigen dax wil gaan opvoeren :)

hou er rekening mee dat zoiets achterlijk veel geld kost , een gewone hydrau vork die is uitgerust voor hydrau schijfrem mag je rond de 800€ rekenen , om ff een vb te geven, moeten we nog gene motorische dingen doen, zoals een uitlaat rond de 400€ :p

anyway, in belgie zijn die dingen heel erg populair dus hopelijk ben je wat met volgende link (sjeck ook de verschillende forums, staan ook veel interesante dingen tussen) :


http://www.honda-monkey.com/ (sjeck links sectie)

http://www.daxboard.com/
 
Mja, we hebben hier 2 daxen staan.

Ik weet dat het dure hobbie is, maar ben opzoek naar volgende projectje :)

Voor de dax van me broertje z'n imitatieblok 90cc gekocht, rijd erg goed moet ik zeggen.

En voor de rest, tnx voor de links
 
www.rovaza.nl , niet echt een Dax-site maar ze hebben er wel veel spullen voor :) , ze hebben zelf ook wel een vet ding.Heb hem een paar keer zien/horen :)D) rijden.
 
Bij het Belgische filiaal van EPC kan je ook aan massaal veel stukken komen... De prijzen van die 4-takt onderdelen zijn wel erg duur vind ik. Ook zie je ze hier dan weer te veel zodat ik met m'n scootje veel origineler wordt :) M'n maat heeft btw een motodax (90cc) met 108cc blok enz Ik zou eens een picje moeten maken ervan, want het is best wel een mooi ding...8)

En idd het geluid ervan rules !!!
 
bas --> Wat voor zooi moet je hebben voor dax ???

4 takt is vet, bljft ook redelijk zuinig lopen als je tuned in verhouding tot een 2 takt. Nadeel is dat 4 takt tunen vele malen duurder is dan 2 takt :) Er is wel vette shit voor te vinden, zelfde turbo kits 8)

Er zit trouwens een hele grote 4takt zaak in rouwveen, naam ben ik ff kwijt :(
 
Kwam ik net tegen:
PrototypeDax1.gif

PrototypeDaxunfinished.gif


Minibikeconcept
 
Vraagjes

Ik heb hier thuis een Honda dax staan.

(origineel, en niets aan veranderd)

Ik zou er graag een andere uitlaat op steken? Een dubbele?
Weet er iemand waar ik er zou kunnen aangeraken aan goedkope prijs?
(liefst in West-vlaanderen)

Ook had ik nog vragen over wat er goed is aan Luchtfilters en andere upgrades van de motor?
 
Ik vind als je een dax koopt dat je die helemaal orgineel moet laten maar daar zijn jullie het blijkbaar niet mee eens.
Ik ken iemand met een sigaretten aansteken in zen dag onder het zadel :p
 
goedkope spullen heb je niet voor een dax, alleen goedkope rommel zoals powerfilters en kijk een keer naar de datum als je een reply doet... een 7jaar oud topic naar boven kicken is niet echt de bedoeling.
 
Probeer ook even te googelen. Er zijn ongetwijfeld genoeg (web)shops met onderdelen.
En let inderdaad voortaan op de datum, deze is wel erg oud.

Close
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top