Hoeveel boete?

Gr

Well-Known Member
Mijn runner rijdt momenteel rond de 95 op de teller.. hoeveel wijkt zo'n teller af en hoe duur zou dit geintje zijn als ze me pakken?
 
Advertisement - register to remove this

Helemaal nikz als je niet gepakt wordt!
Gewoon kleine smalle straatjes inscheuren, met veel drempels en hekjes enzo
wink.gif


biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Ik heb een DR 70CC en een 17,5 mm cabr. en een nrx loopt 115 op de teller en heeft 9,2 PK op het achterwiel... Ik heb een begrenzer op morscode, met begrenzer erop loopt hij ongeveer 80, wat krijg ik dan.......
confused.gif

Thanks
 
hoeveel wijkt zo'n teller af en hoe duur zou dit geintje zijn als ze me pakken?

Nou je kan een ding stopzetten, en dat is je verzekering. Scheelt toch wel afhankelijk van de verzekering minimaal 200 tot 1800 gulden.
Daar bij een opgevoerde brommer, en dit is het ook als de begrenzer er tussen uit is gehaald. De verzekering niet meer geldig is, dus je rijdt onverzekerd rond, kan zo'n 600 gulden kosten. Ook de schade door jouw schuld is niet verzekerd, dit geld ook als je te hard rijdt, en de desbetreffende persoon heeft schuld. Dan wordt er niets uitgekeerd.
En dit kan aardig oplopen, zelf kreeg ik een claim van zo,n 17.000 gulden, de verzekering gaf in dit geval niet thuis. Reden begrenzer was eruit. Hoe kwamen ze aan deze claim, het salaris van die persoon was erbij opgenomen zijn medische kosten plus de schade.
Erboven op kwam mijn scooter die totalloss was, ook 4500 gulden.
Hoedat is het duur te hard rijden, valt best mee als je goed verdient, helaas in mijn geval niet dus. Maar ik zie het zo van fietsen krijg ik tenminste turbodijen

[This message has been edited by headstar (edited 01 February 2001).]
 
Ze zijn trouwens wel gerechtigd je brommer in te nemen op die snelheid, maar vraag me af of dat snel zou gebeuren.
 
Back
Top