Hoe vaak ziet oom agent een overtreding door de vingers?

Ben al een paar keer aangehouden =)

1x door rood rijden, ondanks dat ik goed meewerkte, toch nog een boete gekregen:mad::p @90euro

2x NL roller; liep netjes, niet te hard, 2de x gematst, 0.2 kw te veel:p

1x BE roller; liep netjes 45 km =)

1x door een waut met een fiets :/ stond ie me al op te wachten. Maar hij wilde enkel de verzekeringspapieren en certificaat checken. Is inorde zegt ie. Ik wil dus weer wegrijden, maar toen trok mu scoot nog goed op. Dus ik heel rustig wat gas geven, maar dat lukte niet:mad: Dus trok ie vet op en ik zag die waut al zo raar kijken. Ik dacht van; kut ..weg hier:p

1x aangehouden door een ''undercover'' :S Ik reed op een weg waar ik eigenlijk niet op mocht rijden, maar was al laat voor school dus dat ging sneller:p Opeens zag ik een redelijk vet omgebouwde BMW uit een zijweggetje komen. Nah ik rij gewoon verder op die weg achter de auto's aan @ 80km. Opeens moest ik naar links een weg in en voordat ik het merkte reed die BMW naast me..ik dacht bij mezelf man doe normaal, gaat zo'n idioot nog ff snel inhalen(want het was nog maar 30 meter voor een rotonde ), dus ik gewoon nog wat gas erbij:p, hij dus ook. Liet ie me zijn ''badge'' zien, stond er zo ''politie'' op. Ik dus vet balen!! en nee wegrijden doe ik niet!!:p kenteken..grrR:p Nah stapt ie zo uit, vroeg ie mun verzekeringspapieren en certificaat. Zegt hij zo van; je hielt alle auto's wel goed bij heh! Ik zo van nahh die reden maar 50, maar die weg ging van 90 naar een 50 km bord over..Hij zegt; weet je wel hoe hard je daar mag rijden? Ik aan het denken aan die 50km borden..dus wat zeg ik ook nog eens..euhh 50?:p Weet je dat heel zeker? Toen dacht ik kut! het mag maar 40 binnen bebouwde kom:mad: Grr Nadat hij alles gecontroleerd had, zei die dat ie een boete ging uitschrijven voor op de weg te rijden..Deed zijn pen het niet :/ Ik heel vriendlijk een pen ff gegeven ;) na 10 minuten had hij eindelijk gevonden hoe hoog het bedrag was:mad: ff later zegt die jah voor de snelheid zou ik je eigenlijk naar de rollerbank moeten sturen(ergens in een poltiebureau:S) maar zal het nu door de vingers zien :) en voortaan op het brom/fietspad heh ;) ik; ja, zal ik zeker doen;) ghehe

Maar nou dan zie je maar weer dat als je meewerkt en de agent gelijk geeft dat ze dan wel sneller iets dor de vingers zien;)
 
Laatst met 2 vrienden onze sprinters teste 2x EVO en 1x 2f4r

Lekker aant knallen.. Opeens kwamen ze aan.. Zeiden ze heel droog: Enne alles goed? wat doen jullie hier?

wij uitgelegd hoe dat nu zit.. En vonden ze het wel vet enzo :p alleen moesten we het niet meer op deze weg doen.. Hadden ze nog effe frame nummer gecheckt en toen zeiden ze : niet meer doen he, nog een fijne middag:p

Geluk denks :W
 
Dinsdag nog :D


Ik, een Aerox en een DNA reden door de winkelstraat hier (mag je gewoon rijden). Opeens komt een er politiemotor langszij, en gebaard ons naar de kant te gaan.

Papiercontrole:
Ik: Bij mij was alles goed, dus verder ook niks.
Aerox: Had geen kentekenbewijs bij zich, geen boete, alleen van: neem m voortaan mee, bespaard je een hoop geld
DNA: Had z'n oude plaatje nog (was in de laatste week van mei), maar wel z'n nieuwe in z'n buddy. Ook gematst, agent zei alleen dat ie z'n nieuwe plaatje toch echt wel is gemonteerd moest hebben.


@ fiets,

Met z'n 3en naast elkaar fietsen, motor langszij, dat mag niet he jongens, fijne dag nog verder :D

Kortom, ze zijn niet allemaal vervelend :D
 
Idd, ze matsen je vaak zat alleen moet je ff een vriendelijke houding hebben tegen ze. Ben trouwes 1x echt genaaid.
Was bij een rollerbank. Mn geluid en kw waren gemeten en die waren gelukkig allemaal goed, en op het moment dat ik dus wilde weg rijden bij die rollerbank, schreeuwt er zon stomme ouwe lul tegen een junior dat hij me moest tegenhouden.
Komt die gozer naar me toe, zegt ie ja je plaatje zit niet in het midden :X (zat op achterveer)

kreeg alsnog 40 euro boete.
 
Back
Top