Hoe vaak ziet oom agent een overtreding door de vingers?

gister aaf een bekeuring gehad voor het ontbreken van de gele stikkers, aangezien de scooter die ik ff geleen had van iemand net klaar gemaakt was voor de verkoop en dus ook al gepoets hadde we de stikkers er maar af gehaald.
hij had het kenteken al aangevraagd maar moet het nog krijgen. dus dan moge ze er tog af..
aangezien mijn scooter ff uit elkaar ligt had ik die van hem geleend (wel gewoon verzekerd)

maar gewoon een bekeuring gehad, en ja ik hem me netjes gedragen. dit soort bekeringen vind ik echt zinloos, laat ze eens gaan kijken naar mensen die geen voorang geven, of geen knipperlichten of gewone verlichting gebruiken dat is veel gevaarlijken.
 
Ik hoor vaak boets van het onbreken van gele stickers maar dat snap ik niet voor een paar euro en minuten heb je ze op je scooter zitten. Als je bezig bent met je scooter spuiten okee of je hebt hebt ff een scooter geleend. Maar verder is het gewoon dom.
 
ja ik weet het op mijn eigen scooter zitten ze er ook gewoon op, maar omdat deze klaar gemaakt was voor de verkoop en het kenteken al aangevraagd is hadde we ze er vast af gehaald. en omdat mijn eigen rox nu gestript staat wegens het vervangen van de krukas had ik ff die scooter van me maat geleend zodat ik me gewoon makkenlijk kan vervoeren.

zo heb ik het ook tege die agenten gezegd en bleef gewoon netjes. ze vroeg nog aan mij wat zal ik er mee doen? ik zeg ja jullie hebben daar meer over te zeggen als ik, ik ben gewoon fout ik weet het. maar ik had er ff niet aan gedacht.

ik von het bedrag nog wel meevallen 25 euries, maar ik vind al die woute gewoon een trieste bedoeling. als ze nou eens echte gevaarlijk mense op pakken, die geen voorang geven zoals ik al zij b.v. op die door rood rijden..

die woute wiste zelfs niet eens dat als je een kenteken hebt gele of oranje stikkers niet verplicht meer zijn, toen ik dat een beetje vertelde zijde ze ow ja is dat zo. volgens mij niet hoor.. ik zeg echt wel, heb je geen laptop in die auto laat ik het je zo zien ;) :p
 
[QUOTE

. ze vroeg nog aan mij wat zal ik er mee doen? ik zeg ja jullie hebben daar meer over te zeggen als ik,[/QUOTE]

Soms geven ze hem juist expres als je zegt dat je liever geen boete hebt dus veel zal het niet uitmaken.
 
:O

Mag de politie eigenlijk je scooter afpakken sommige zeggen van wel anderen van niet of ze slopen ze je motorblok ?
 
:O

Mag de politie eigenlijk je scooter afpakken sommige zeggen van wel anderen van niet of ze slopen ze je motorblok ?
 
Ligt eraan wat je gedaan hebt , als je 2 kw hebt bijv , niet verzekerd bent , of gevaarlijk reed over de weg mogen ze je scooter in beslag nemen ja.

Slopen zullen ze niet doen ;)
 
Ik ben denk keer of 6 staande gehouden :L .. dit eindigde in 2 x rollerbank en zo dus 5 boete's in totaal :X.

Ik was klaar met werken (pizzabezorger) en stond nog ff met een meisje bij me werk te praten.. die in die wijk woonde.. wijk kenden we dus beide helemaal uit ons hoofd. Toen we uitgepraat waren, zei ze dat ze wel ff naar huis zou lopen, want ze woonde tenslotte maar 2 straten verder, maar tegenwoordig ben je 's avonds nergens veilig meer :?, dus zei ik dat ik d'r wel ff kon afzetten.
Kortom, zij stapt ff snel op, ik trek me helm tog maar ff over me hoofd zonder erbij na te denken, en we rijden weg. Op het moment dat we een minuut later haar straat inslaan, haalt een auto ons in, deur half open: "CONTACT UIT, STOPPEN" :L.

Ik stopte toen maar, had net een nieuwe Firefox die nog helemaal standaard liep :X.

Meteen begonnen met slijmen dat ik wel wist wat er aan de hand was etc., dat het al zo laat was en gevaarlijk, dat de scooter net nieuw was, dat ik mijn helm aan haar had moeten geven en dat ze in de straat woonde waar we in stonden.
Heel verhaal hadden zij ook natuurlijk, over hoe gevaarlijk het wel niet was enzo :eek:, hebben ze ook gelijk in hoor, begrijp me niet verkeerd.
Uiteindelijk bij waarschuwing gebleven 'omdat ik zo'n heer was :rolleyes:', whaha. Daarnaast had zij d'r ID kaart ook niet bij zich 8):z .

En precies dezelfde situatie is me nog een x overkomen, beetje stom natuurlijk, maar ik doe altijd een helm op (zelfs bij de kleinste ritjes), maar op zulke momenten denk ik er gewoon niet bij na :X.

En bij andere keren heb ik ook wel eens gemerkt dat een chicka achterop nog wel is in je voordeel kan werken 9||6, net als de agent gelijk geven en je niet 'stoer' gedragen 8)
 
12 keer aangehouden miss vergeet ik iets en 4 keer gemats plus van de week nog een keer nadat ik me scooter standaart moest laten zien lol :)
 
paar weken geleden weer gematst:W
agent zag me snelheid en stoppie door de vingers, maar vond het wel nodig om een boete te geven omdat mijn verzekeringplaatje niet op de goede plek zat8P
 
Ik ben zo vaak aangehouden dat ik niet meer weet hoeveel, ik gok 25 keer..
Waarvan 14 keer een boete.
Als meisje zijnde heb je denk ik wel meer geluk dan jongens. Als je een beetje lief lacht dan zijn ze al gauw tevrede en geven ze alleen een waarschuwing :W
 
1x mn verf was van mn achterlichten af, dus wit licht. Kreeg waarschuwing, maar had al n boete gekregen voor snelheid. Dus misschien dat het daar aan lag.
 
Ik ben 1x achterna gezeten door een busjeop ene best lange verlaten weg waar geen afslagen oid waren ( was mijn std test/afstel weg in de polder), maar daar was opzich niet veel leuks aan want ik heb een flink stuk volgas moeten rijden zodat ze me niet in konden halen voor een afslag van een fietspad waar ik dus wel opkon en hun niet door zo mooi rood wit gestreept paaltje. op dat stuk wel me topsnelheid gehaald van 131 kmh :W
 
Nou in de stad was dat. 22:00 uur. Burnout gezet door een maat van me beetje slippen. Vroeg ie of ik rondje wou. Dus kleine 40 meter gereden rustig aan omdat ik die scoot dus niet kende. Kwam er ene oud mens op me af die mij vervolgens helemaal verrot schelde en deed omdat zij d8 dat ik iedere keer zat te slippen en te burnen.... Had ze ondertussen de politie betaald. Boete voor geen helm en geen verlichting op de scoot. Reed op een fietsad en had geen verzekeringspapieren bij me omdat die scoot niet van mij was en dat keek ie door de vingers....
2 x werd ik opgewacht gewoon. Zien ze mij rijden gaan ze de bocht om en dara staan ze dan stil... Wil je die afslag opok nemen maar ga er dan wel vandoor... Ook gebeurt met ene motor agent. Heb ik gewoon ander afslagje genomen want ga niet langs een agent rijden als dat niet nodig is....
 
vaak genoeg aangehouden
ben paar keer gematst, staat hier onder wel bij ;)

1x te hard rijden, bestuurder en ik geen helm op, geen verzekings papieren bij me en certi niet.
toen gematst maar 1 bekeuring gekregen voor 1 persoon geen bekeuring
ik vond het wel een toffe gozer

1x geen gele stickers en wit achterlicht
alleen bekeuring voor geen gele stickers

1x rollerbank 1.8kW
alleen waarschuwing :W omdat die agent me peugeot heel leuk vond :p

1x fietsen zonder verlichting
stond voor me deur maar kreeg toch een bekeuring

1x fietsen met zijn 3e naast elkaar.
ook bekeuring voor gekregen

1x met maat van me zonder helm snel ff trein hale, ook genaait
 
ik reed een keer over een fietspad en een '' undercover'' auto zat achter me aan hij verteld dit dat je reed veelste hard je haalde mensen in jou scooter ging 70. maar ik heel rustig kalm gebleven geen paniek,, jah meneer mijn scooter is orgineel 70 haald die nooit (hij rijd eigenlijk 90/100) hij zo ik kan eigenlijk een rollerbank roepen maar deze keer mats ik je,, dus af en toe heb je ff geluk. trouwens hij was me gevolgt tot mijn huis:p net voor de tuin hij toeterde met een rood staaflicht in zijn hand.
 
laatst nog, ik wheeliede een tunneltje door (bij cinestar enschede voor de bekende daaro).
Maar lette wel op dat er geen oto's kwam, zeker voor me eigen veiligheid.

Nja underkoffer politiedame en -heer hielden me ff aan en vonden het wel mooi om te zien :)
Alleen mocht het niet weer doen op de openbare weg maar geen boete :W.
 
Back
Top