Hoe vaak ziet oom agent een overtreding door de vingers?

Zero-X-Tuner

-Electronics Expert-
Ik zelf ben ongeveer 8 keer door een politie agent aangehouden voor een strafbaar feit.
Bijv. Zonder helm rijden, rijden met blauw licht aan, te hard rijden, gevaarlijk rijden, met grootlicht rijden, beledigen van een ambtenaar in functie enzv.

Mijn vraag aan jullie is...hoe vaak zijn jullie gepakt en kregen jullie geen boete???

En hoe vaak heb je wel een boete gekregen???
 
Advertisement - register to remove this

2x in totaal.. in 2x.. (goed hé.. ) maar achterna gezeten zijn.. dat zit al boven de 20.. met grote groepen o.a.. (ze zijn te sloom gewoon)
 
Van die tientallen keren dat ik ben aangehouden ben ik geen enkel x gematst :)

Edit: oja wel! en nog een best belangrijke ook

Ik was even aan het teste met mijn project scooter , ik werd aangehouden door een politie busje , vertelde het hele verhaal hoe het zat ed met zo;n race ding :)

Agent vond het allemaal prima , zolang ik maar in de polder bleef en geen overlast veroorzaakte :W
 
mm hier niet, 3 x gepakt, 3x flink genaait :p

wordt de laatste tijd btw veel door undercover auto's achterna gereden :X.. dat zuigt, mja paar zijstraatjes nemen en je bent ervan af.. :)

Mja ik wordt dan ook alleen elke keer door de zelfde gepakt 8P
 
Last edited:
Ik ben 4 x aangehouden 3x gematst

1ste x begonenen ze te zijken over mn knipperlichte dat ze blauw waren }) wel een boete voor gehad :|

2de x was met mn 50 yasuni r 2.3kw hebben ze 1.8 van gemaakt omdat k mee
werkte en het de 1ste x was.

3de x was toen ik voor op de verkeerde weg rijden werd gepakt waarbij ik "geluk had" dat ze me niet kondne klokken omdat ze moeite genoeg hadden om me in te halen :L met n maat 8terop reed toen met mn 70cc en reed ongv. 90km/u toen hebben ze me alleen een bekeuring gegeven voor op de verkeerde weg te rijden...

4e x reed ik in barendrecht en begonnen ze (2 agenten) te vertellen dat k te hard reed cker wel n km of 80 :+ kreeg ik een discussie over hoe goed mijn remmen waren waarbij 1 agen mee begon te lullen dat die idd goed waren omdat ie zelf ook een scooter had +ralf+ mjah en uiteindelijk na wat gepraat te hebben begonnen ze mij ook nog te vertellen dat k wel kon rijden maar hij zij er zijn ook andere *D en toen mocht ik weer door rijden 8)
 
ik ging laatst (met de auto) ofp de a44 met een auto battelen

hij ree de hele tijd irri haalde me in en ging 110 rijden

daar mag je 120

ik toen na 4 inhaalpogingen met 170km/h naar leiden geknalt

komt hij bij het stoplicht naast me staan
raampie omlaag

goh jongeman dat ging wel erg hard he (met uniform aan |( )

ik baaaalen

hij zegt nou niemeer doen he
mazzel
en hij was weg
 
franky said:
hij ree de hele tijd irri haalde me in en ging 110 rijden

daar mag je 120

ik toen na 4 inhaalpogingen met 170km/h naar leiden geknalt

komt hij bij het stoplicht naast me staan
raampie omlaag

goh jongeman dat ging wel erg hard he (met uniform aan |( )

ik baaaalen

hij zegt nou niemeer doen he
mazzel
en hij was weg
Dat deed hij dus expres? Echt te lomp om iemand zo uit te dagen.
 
afgelopen vrijdag nog gematst:D

verlaten weggetje vriend van em rijd op mijn schakel(rijd max 95) achterlicht doe ik ook niet aan:p, ik op zijn runner (rijdrond de 80-85)

agente zo leuk he jongens 's avonds op verlaten weggetje racen.

wij heel gesprek uiteindelijk:
nou jongens jullie krijgen geen boetes maar ik ga wel jullie namen onthouden voor de volgende keer.
wij: chill dan u wel en prettig weekend he

we mochten zelfs met 35km/u naar huis gaan van m in plaats van de toegestane 30 km/u +ralf+
 
2 x op rollerbank geweest... niet gematst

paar keer gewoon aangehouden moest ik me papieren laten zien en mocht ik weer verder rijden...

En ontelbaar keer achterna gezeten 8P :p
 
Waarom wordt iedereen hier in godsnaam zo vaak achterna gezeten zeg?:p Ik heb nog nooit een agent achter me aan gehad, voor zover ik weet.
 
Whaha jah... als ze je volgas voorbij zien gaan... ik ga meestal voor politie auto's niet zachter rijden... en dan proberen ze me toch te pakken maarja je rijd een poortje in en weg is ie..
 
GoRiLlAz said:
Whaha jah... als ze je volgas voorbij zien gaan... ik ga meestal voor politie auto's niet zachter rijden... en dan proberen ze me toch te pakken maarja je rijd een poortje in en weg is ie..

Ja foetsiej hé.. zoals vanmiddag,, staan ze voor te w8e tot ik eraan kwam,, ONTKOMEN DOOR EEN J**D!! hahhaa,,

tering...
 
mij hebben ze voor zo,n ongeveer 250 euro opgeschreven, en k ben 15 dus het was eigenlijk het dubbele.
2x voor geen certificaat
2x voor geen verzekering
1x zonder helm
1x geen identiteitsbewijs kunnen tonen

dusja en k ben er een keer uit genaait, op me zipje(H) ik was hem nog aan het afstellen en dee ff een proefrondje toen kwam ik ze tegen, toen kreeg me w poorter het ff zwaar te voorduren, ik d8 bij me eigen ik ben er nou toch uit genaait dus ga ik ook niet stoppen ook niet, als die cilinder vast naait heb k pech, maarja polinitje heeft me goed geholpen.
 
MrSlick said:
Waarom wordt iedereen hier in godsnaam zo vaak achterna gezeten zeg?:p Ik heb nog nooit een agent achter me aan gehad, voor zover ik weet.


kom je zeker nooit in regio utrecht daar hebbe ze echt de pik op scooters

hier word je nooit gemats allen maar hard behandeld

zal een voor beeld geven

ik sta hier bij mij in de straat met me toen nog honda mt5 met 110cc malossi

ik kon dus mooi mee komen ik zeg ik sta 4 meter van me huis af hij zecht niets daar van me komen naar het buro ik kom daar aan kom hem gelijk late staan
 
Klopt, ik kom alleen in Gouda-Woerden-Alphen enzo (Z-H dus) en hier zijn ze ook niet al te soepel, maar als ik normaal rijd kijken ze niet naar me om.
 
ik reed een keer van me werk naar me huis, maak zo'n slippy staat er zo'n off the roadje, een eind verderop, ik snel afslaan klein weggetje naar me huis, was maar 100 meter. Zettik me schakel neer, stuurslot rustig afstappen, komt die agent, zet zen motor neer komt me voortuin inlopen! (Mag niet?!?) Vraagtie me papieren, zegtie; mooi dingetje, maar hij rijd vast geen 45...
 
1 keer te hard - geen boete, geen rollerbank
1 keer te hard varen - geen boete
1 keer verzekeringsplaatje op carterkap - geen boete
 
2x aangehouden toen ik met project aan de gang was, 1x alleen een boete voor rijden op de openbare weg + waarschuwing :rolleyes: (wel gematst dus) en de andere keer alleen een waarschuwing.
Die waarschuwingen moet je trouwens opvatten als: 'Als ik je hier nog 1x zie ben je em kwijt...'
Verder vaak genoeg aangehouden en een paar x goed weggekomen, ook een x inbeslagname mee mogen maken helaas.
 
Back
Top