Hoe snel is jouw... Internet?

Mijn internet IS 60 Mbit, echter knijpt dat godvergeten klote UPC overdag usenet verkeer af tot 33% van je normale snelheid :(

Hier ook inderdaad.. Newsleecher 4 Beta 7 helpt!



Is wat ik overhoud op werk van een zakelijke 50/5 verbinding door een noodvoorziening kabel :(
 


Binnenkort ander internet, welke een stukje sneller zou zijn (18mbit) ben benieuwd of dat gaat lukken. Dan post ik nog eens.
 
Ik own jullie allemaal :D (tot er iemand hier is met glas of 120Mbit abbo ;)).

Volgens mij op het werk heb ik wel een redelijke verbinding. Test is dan ook van op het werk. Kweet niet wat daar ligt maar heb idd wel eens mijn test naar 80 tot 90 zien gaan en dat met zn 30 op die lijn.

Maar goed wat wil je als je voor een bedrijf werkt dat je internet ook levert O-)
 
Volgens mij op het werk heb ik wel een redelijke verbinding. Test is dan ook van op het werk. Kweet niet wat daar ligt maar heb idd wel eens mijn test naar 80 tot 90 zien gaan en dat met zn 30 op die lijn.

Maar goed wat wil je als je voor een bedrijf werkt dat je internet ook levert O-)

Op school hebben wij ook gewoon 100Mbit liggen, maargoed daar heb je nogal weinig aan imo ;). Het 90Mbit abbo wat ik heb heeft ook geen enorme meerwaarde als het 60Mbit abbo wat o.a. mini-g heeft. Of je nu 7 of 10 minuten over een dvd download maakt ook niet zoveel meer uit.
Ik zou wel aardig gek worden van zo'n 3-4Mbit verbinding :D.
 
Back
Top