Hoe snel is jouw... Internet?

Telfort 20Mb.

1487768727.png
 
Ik heb af en toe het id dat mn verbinding gewoon bijna plat ligt, dan duurt het een seconde of 20 voordat een site als het forum geladen is waar het normaal met een keer knipperen is...

Gaat om UPC 30mb.

Iemand ervaringen ?



ook veel gezeik met internet gehad van upc... maar lag bij mij aan de router van hun..


net een testje gedraait..

nu nog 25mb, maar heb zo'n digitaal pakket met 50MB internet genomen...

1492983079.png


ben benieuwf of je verschil tussen 25mb/50 wel merkt..
 
ook veel gezeik met internet gehad van upc... maar lag bij mij aan de router van hun..


net een testje gedraait..

nu nog 25mb, maar heb zo'n digitaal pakket met 50MB internet genomen...

1492983079.png


ben benieuwf of je verschil tussen 25mb/50 wel merkt..




Ik heb dus ook UPC 25 en scoor een stuk lager...

Fatsoenlijke router aanschaffen zal misschien ook wel helpen al zit ik nu direct op de UPC router...
 


woehoe.. polder internet :W
Soms met geluk 4 MB/s




:(
Je bedoeld vast en zeker 4Mb/s, het verschil tussen 3,23Mb/s en 4MB/s is namelijk wel erg groot (Let op: hoofdletter B = Byte, en kleine letter b = bit).
Ik begon met 4Mb bij UPC, en daar was ik erg blij mee, maar nu is 50Mb nog niet snel genoeg (Heb 1 maand aan 100Mb mogen ruiken, echter krijgen we dat hier (nog?) niet voor €4 extra per maand, maar voor de lieve som van €30 extra per maand:().

Voor de verandering mijn 50/50 verbinding nog een keer:
 
Je bedoeld vast en zeker 4Mb/s, het verschil tussen 3,23Mb/s en 4MB/s is namelijk wel erg groot (Let op: hoofdletter B = Byte, en kleine letter b = bit).
Ik begon met 4Mb bij UPC, en daar was ik erg blij mee, maar nu is 50Mb nog niet snel genoeg (Heb 1 maand aan 100Mb mogen ruiken, echter krijgen we dat hier (nog?) niet voor €4 extra per maand, maar voor de lieve som van €30 extra per maand:().

Voor de verandering mijn 50/50 verbinding nog een keer:

Typfout.. ik ken het verschil ;)
 
bij mij zit daar nog een router tussen, voor draadloos inet verbinding... maar krijg dus alweer een nieuwe wifi router van upc binnenkort.
 
Back
Top