hoe goed is een cgc rotor ?

Maarten

Fucking positive
Ik kan een cgc binnenrotor kopen maar heb hier eigenlijk nog nooit van gehoord. ik heb de search gebruikt en zie wel dat mensen cgc rotors verkopen:p maar verder geen informatie.
Waar kan je deze rotor mee vergelijken? En wat zal het doen met deze setup:
polini evo 70
polini evo vario
Hebo verstelbare koppeling
mikuni 24 vlak
c20
 
Advertisement - register to remove this

geen curve iig, de rotor draait niet in de stator... maar erop :p btje vaag ding vind ik het, en voor dat geld wat ze toen de tijd kostten had je beter een hpi kunnen halen vind ik
 
Ik heb mijne heel erg lang gehad, vond het wel een goed ding. De stroom die word opgewekt is erg weinig, maar zomers was het precies genoeg om mijn accu op te laden. Ik ging van mijn originele ontsteking over naar die cgc (reed toen met mhr-r (tuned) 21mm c16) en merkte zeer veel verschil. Vooral in gasreactie, alleen was de prijs wel aan de hoge kant.
 
een maat van mij had het onder zijn RS50 zitten. met lichtspoel die is het toch? ding liep voor geen meter. was troep zij die. licht was zwak. ding kwam niet lekker op toeren enz. en was alleen maar minder met orgie ontsteking ( ducati )
 
vincents said:
een maat van mij had het onder zijn RS50 zitten. met lichtspoel die is het toch? ding liep voor geen meter. was troep zij die. licht was zwak. ding kwam niet lekker op toeren enz. en was alleen maar minder met orgie ontsteking ( ducati )

Als ik een binnenrotor koop dan koop ik hem voor prestatie en niet of hij veel of weinig licht geeft.
 
Back
Top