Hoe duur ongeveer?

Ik vindt het wel een vorm van klantvriendelijkheid, maar over de definitie daarvan worden we het toch niet eens... Ik vindt het eigen risico erg hoog, en daarbij belachelijk dat je de bromfiets dus niet uit mag lenen. Maar dat is mijn mening natuurlijk.

@ Dennis, ben je er al uit welke maatschappij het nu gaat worden?
 
F12 AC said:
Ik vindt het wel een vorm van klantvriendelijkheid, maar over de definitie daarvan worden we het toch niet eens... Ik vindt het eigen risico erg hoog, en daarbij belachelijk dat je de bromfiets dus niet uit mag lenen. Maar dat is mijn mening natuurlijk.

@ Dennis, ben je er al uit welke maatschappij het nu gaat worden?


mja , als ze alles gaan toegeven aan de klant , dan word de eerlijke klant later alsnog de dupe (en dat is in het verleden al gebeurd) , dus eigenlijk word de klant beschermd voor allerlei vervelende situaties (door zichzelf of door anderen(!)), en dat is dan ook klantvriendelijkheid ;)

je moet verder kijken dan jouw portemonee ...
 
Uitlenen mag btw wel volgens mij. Zolang de bestuurder ouder of evenoud is als de gene die hem verzekerd heeft. Stel je hebt een broertje van 16 en jij bent 18 dan mag je er bijde op rijden maar dan moet die verzekerd worden in de category 16jaar. Dan betaal jij dus eigenlijk te veel premie maar als het broertje erop rijd zit die in de juiste groep.

Orion ben ik iig gewoon tevreden over. Alles netjes geregeld, je krijgt bv voor kenteken een nette brief thuis etc met een overschrijf formulier etc.(zullen andere ook wel krijgen) Maar ik heb niks te klagen over orion:)
 
F12 AC said:
Ik vindt het wel een vorm van klantvriendelijkheid, maar over de definitie daarvan worden we het toch niet eens... Ik vindt het eigen risico erg hoog, en daarbij belachelijk dat je de bromfiets dus niet uit mag lenen. Maar dat is mijn mening natuurlijk.

@ Dennis, ben je er al uit welke maatschappij het nu gaat worden?

nah nog niet direct, ze liggen allemaal rond de 136e:!

k heb nog geen schakel o.a gevonden, dus eerst dat,, dan dit;)
 
Wel grappig, ik heb net even gekeken op die link van Orion Direct, vul m'n gegevens in en probeer 2 postcodes (thuis en studentenkamer). Wat blijkt, als ik hem op m'n studentenkamer adres zet (Delft) is dat 40 euro per jaar goedkoper als wanneer ik hem op thuis zet (kleine pokke dorpje)... Wel erg maf, maar niet moeilijk om te kiezen dan..
 
Back
Top