Het Rijbewijs Topic

Status
Not open for further replies.
Bij deze wil ik alle geslaagden van de afgelopen tijd feliciteren met het behalen van hun rijbewijzen...

Mistlampen mogen alleen aan wanneer het zicht echt belabberd is.... ;)
 
ik had vanmorgen weer 4 uur motorrijles (van 8-12) gvd te vroeg :p, morgen ochtend nogmaals 4 uur en dan morgen middag exame.
dit gaat om avb.

Op zich ging alles me redelijk goed af alleen we moesten lessen in de regen op het oefenterein. Dat in de regen rijden was toch even wennen.

Ik had veel last met halve draai en de acht, maar aan het einde had ik het ineens en ging het super goed :)

Duimen jullie voor me morgen om 14.05 :p
 
Succes morgen, maar vind je 4 uur achter elkaar niet ontzettend vermoeiend?
Lijkt mij dat je niet echt geweldig meer kan opletten als je zo lang moet rijden.
 
Succes morgen, maar vind je 4 uur achter elkaar niet ontzettend vermoeiend?
Lijkt mij dat je niet echt geweldig meer kan opletten als je zo lang moet rijden.

vooral in de ochtend was dit wel lastig in het begin maar met goede moed er in.
Natuurlijk tussen door een koffie pauze gehouden(na ±2uur).

Aan het einde ging de 8 en halve draai goed dus was ik weer volledig gemotiveerd.
 
Ik wil in april beginnen zodat ik in juni wanneer ik 21 wordt zwaar af kan rijden.

alleen ik was wel benieuwd of er ook snelle curcussen zijn. binnen 2 weken ofzo.
 
Ik wil in april beginnen zodat ik in juni wanneer ik 21 wordt zwaar af kan rijden.

alleen ik was wel benieuwd of er ook snelle curcussen zijn. binnen 2 weken ofzo.

ja zijn er goed als de rijschool een planning heeft.

ik heb vandaag 4 uur les morgen 4 uur les morgenmiddag exame avb.
Hierna 3x 4uur les op de weg 3 middagen met exame na de derde middag.

Het is dus goed mogelijk maar de rijschool moet ruimte hebben
 
Gister AVB Gehaald :)

Alle 7 goed moest alleen vertragings oefening een keer over doen omdat ik (achteraf) niet genoeg vertraagde :D

Ik mocht
stapvoetsrijden
langzame slalom
lopen met de motor parkeervak in
uitwijk oefening
noodstom
gewone remproef
vertragings oefening

:D:D:D in de pocket :)
volgende week vrijdag voor het eerst de weg op :)
 
ja zijn er goed als de rijschool een planning heeft.

ik heb vandaag 4 uur les morgen 4 uur les morgenmiddag exame avb.
Hierna 3x 4uur les op de weg 3 middagen met exame na de derde middag.

Het is dus goed mogelijk maar de rijschool moet ruimte hebben

Heb er 1 gevonden van ANWB, 5 tot 7 dagdelen voor 1700 euro. Dat lijkt me wel chill.
 
wel vrij duur imo...maja.ik vind het wel prima hoe ik het nu doe, elke week een lesje, lekker rustig aan. nog 3 weken precies en dan moet ik afrijden./
 
Mja, hier ben je voor een gewoon pakket al 1200 kwijt. Dat is 20 lessen + 2 examens.

maar voor die 500 euro meer heb ik em wel gelijk binnen een week en dat is precies wat ik wil. heb een hekel aan lessen. Had ik met de auto ook al.
 
Mja, hier ben je voor een gewoon pakket al 1200 kwijt. Dat is 20 lessen + 2 examens.

maar voor die 500 euro meer heb ik em wel gelijk binnen een week en dat is precies wat ik wil. heb een hekel aan lessen. Had ik met de auto ook al.

Ow het gaat over motor? Dan is het nog veel erger :rolleyes:

Als je al een auto rbw hebt heb je echt geen 20 lessen nodig hoor ;)
 
Hoeveel lessen denk jij dan dat normaal zijn? verkeersinzicht heb ik wel redelijk. Alleen nog maar 1 keer op een motor gereden :p, dus dat moet ik nog wel leren.
 
ik heb me autorijbewijs en ben nu bezig met me motor. bijzondere verichtingen in 4 lessen en 6 lessen tot me examen (30 november) in totaal zijn dat 10 lessen. wel van elk 2 uur btw (geen prive les iig)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top