Het Rijbewijs topic #2

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Van de week mn theorie gehaald en heb er al een stuk of 20 lessen opzitten.. examen word nu voor me aangevraagt dus zal niet al te lang meer gaan duren
 
Examen is gister ook voor mij aangevraagd, hij zou me smiddags alleen terug bellen..

Heeft hij dus wéér niet gedaan, kk rijschool, geld hebben ze binnen en nu is het van 'ohja ik moet ook nog ff een rijlesje geven' ...

Morgen zelf maar weer achteraan gaan :|
 
Ik zou daar echt niet mee instemmen, gewoon zeggen: Ik wacht wel lekker tot mijn examen, dan nog een lesje van te voren, niet meer. ( Als je het gewoon al goed kan )

Ik was de 1e keer gezakt, dacht die vent mij ook nog ff 10+ lessen te kunnen aansmeren omdat ik 3 ( ja 3 ) maanden moesten wachtte voor mijn 2e examen.

Dus mooi niet, ik kon al prima auto rijden, 1 lesje nog van te voren en de 2e keer was ik geslaagd. :)
 
Ja ze hebben gewoon zo'n instelling van 'Ze hebben al betaald, die loopt niet meer weg..' o.i.d. heb er inmiddels al 4x achteraan gebeld mja vindt het gewoon niet kunnen..

En ben pas @ 20ste les de autobaan ofzo opgegaan :? (kerel altijd; ja je hebt een uurtje les hebben we geen tijd voor), wtf kerel autobaan kan je zo op en af... Maar nee we moesten doorrijden naar de volgende ''lesser''..

En dan wil je een afspraak maken om 2 uur oid achter elkaar te lessen, kan meneer niet..

Toen heb ik tussendoor nog een tijdje een andere instructeur gehad die zei tegen me, je hebt de auto 200% onder controle je moet alleen ff de dooie hoek wat meer in de gaten houden maar wat mij betreft mag je allang je examen aanvragen (lees 1,5 maand geleden)..

Mja .. ga wel weer langs de rijschool voor de 5e keer ofzo.. elke keer die smoesjes daar, wordt er gewoon knetter van :X
 
Vandaag bijzondere verrichtingen gehaald. nu nog theorie op 22 dec en dan afrijden on januari. Dan direkt lekker zware motor bewijs :)
 
vorige week mijn theorie gehaald , heb er nu z'n 10 uur opzitten en op 19 januari tussentijdse toets en 9 februari op examen :W

ik heb dus wel een super relaxte instructeur , als ik zo het verhaal van jornep lees proberen ze je gewoon zoveel mogelijk geld te laten betalen ofzo?
 
Paar lessen gehad nu, €42 per les.. gaat al super zullen niet veel lessen meer volgen :D
 
Last edited:
ik heb gister weer 4 uur rijles gehad (met een pauze natuurlijk)
van 4 tot 8.

Ging het super op de motor :)
de man vroeg of dit me laatste lessen waren 8P.
gvd dit zijn me eerste lessen :p, ik neem dit maar positief op :).

Heb nu 6 uur op de weg gereden :)

Ging wel lekker, het verbaaste me enig sinds hoeveel " druk " er op je staat als je met 120/130 over snelweg rijd.
Ik had niet verwacht dat het zoveel had geweest.
 
ook op een naked bike zeker? dat viel mij namelijk ook erg tegen. dat de rijwind toch veel kracht is :p. hierdoor btw meer respect gekregen voor ghostrider (300+ op een naked bike :?)
 
idd, daar ga ik ook kapot aan op die cbf, over de brug naar Stellendam waai ik er echt bijna af af en toe.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top