Het kleine vraagjes topic deel 2

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

op mijn cilinder zit een slangetje die de lucht die de carberateur ingaat voor verwarmd is mij verteld klopt dit?
en kan ik zonder dat slangetje verder rijden als ik deze afsluit zonder problemen?
 
ik heb net een 70cc cilinder op me scooter gezet maar ik denk dat tie te weinig olie krijgt kan dit? want hij af en toen maakt hij hetzelfde kut geluidje dat tie maakt toen hij voor het laatst vastliep . hoe kan ik meer olie krijgen , op mengsmering gaan rijden? (hoe moet dit?)
 
op mijn cilinder zit een slangetje die de lucht die de carberateur ingaat voor verwarmd is mij verteld klopt dit?
en kan ik zonder dat slangetje verder rijden als ik deze afsluit zonder problemen?

bedoel je misshcien carbverwarming
daar zitten idd slangetjes op van je cilinderkop naar je carb
daar zit koelvloeistof in, geen warme lucht
je je kan gewoon afsluiten maar dat zou ik niet doen tijdens wintertijdperk:p
 
als ik rij en me scooter op toeren komt begint er iets te fluiten en dat hoor je nog op lange afstand. dit is een irritand geluid het lijkt alsof het de wind is die fluit maar het komt wel degelijk uit t blok. iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? 9||6

thnx
 
Hoe komt het dat de rubber in een remvloeistofreservoir zoveel kan uitzetten?

En kan dit nog weer krimpen? Neem aan van niet?

Rubber heeft als eigenschap dat het kan uitzetten , en weer terug krimpt naar het eerste positie. Kijk naar remleidingen. Met stalen remleidingen rem je ' harder ' , omdat je leidingen omwikkeld zijn met staal , of roest vast staal. Wat je wil. :p

wat is de std sproeier maat van een aprilia sr factory.. en als de prop eruit gehaald word kan hij tog beter sproeier 8 maten groter pakke


en hoe hard zal hij gaan..

http://forum.scooterforum.net/forum/f50/std-sproeier-maat-aprilia-sr-factory-151745/ :!

Oh , en harder zal die niet gaan.

op mijn cilinder zit een slangetje die de lucht die de carberateur ingaat voor verwarmd is mij verteld klopt dit?
en kan ik zonder dat slangetje verder rijden als ik deze afsluit zonder problemen?

Kan je eraf halen zonder problemen. Ook in het wintertijdperk maakt het weinig uit. Je carb. zal zowiezo altijd koud zijn omdat benzine de warmte onttrekt uit voorwerpen. Giet het maar eens in je hand. Dan heb je ook ineens houde handen.

als ik rij en me scooter op toeren komt begint er iets te fluiten en dat hoor je nog op lange afstand. dit is een irritand geluid het lijkt alsof het de wind is die fluit maar het komt wel degelijk uit t blok. iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? 9||6

thnx

Óf je lagers , óf je vertanding. Waarom en hoezo ? Heb geen idee. :p
 
Rubber heeft als eigenschap dat het kan uitzetten , en weer terug krimpt naar het eerste positie. Kijk naar remleidingen. Met stalen remleidingen rem je ' harder ' , omdat je leidingen omwikkeld zijn met staal , of roest vast staal. Wat je wil. :p



http://forum.scooterforum.net/forum/f50/std-sproeier-maat-aprilia-sr-factory-151745/ :!

Oh , en harder zal die niet gaan.



Kan je eraf halen zonder problemen. Ook in het wintertijdperk maakt het weinig uit. Je carb. zal zowiezo altijd koud zijn omdat benzine de warmte onttrekt uit voorwerpen. Giet het maar eens in je hand. Dan heb je ook ineens houde handen.



Óf je lagers , óf je vertanding. Waarom en hoezo ? Heb geen idee. :p
thnx. hoe kan ik zien of mijn vertanding is versleten?
 
ik heb net een 70cc cilinder op me scooter gezet maar ik denk dat tie te weinig olie krijgt kan dit? want hij af en toen maakt hij hetzelfde kut geluidje dat tie maakt toen hij voor het laatst vastliep . hoe kan ik meer olie krijgen , op mengsmering gaan rijden? (hoe moet dit?)

Wat voor 70cc cilinder heb je? Olie te weining krijgen kan natuurlijk, maar dit merk je dan wel snel :+ Wat voor krukas zit erin? Heb je deze gecontoreeld na de vastloper?
 
hallo ik hep een vraagje,,
ik heb erges op dit forum gelezen dat een cpi hussar (bouwjaar 2003) begrensd is op 65 km/u?? klopt dit ?? want ik hep technigas, vario-ring is deruit, prop is deruit, hijs helemaal afgesteld en hij gaat idd maar 65...
 
het hoort hier niet meteen thuis maar...toch de vraag:

zijn mijn plannen project waardig?

dus ik zou een projectje maken met een zip ac oud model...

mijn plannen zijn om hem optisch en motorisch tot het laatste boutje uit elkaar te halen en hem dan volledig te veranderen

mag ik hiervoor een topic aanmaken bij projecten?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top