Het grote voetbaltopic #26

Status
Not open for further replies.
Optimistische voorspellingen bij sommigen hoor, zo slecht is spanje echt niet :p

heb er alle vertrouwen in!

Na de 2-0 in de 2e helft is spanje gebroken. Dan nog een 3-0 op naam van v. Persie voor de sfeer.

Leuke wedstrijd tot nu toe! Zonde dat Suarez de kans miste, die had erin moeten zitten!

Forlan! :W
4 mensen nu met 5 goals: Forlan, Müller, Sneijder en Villa.


2-3, heeft die kut octupus 't dalijk nog goed! 8P

fucking hell, wat was dat close die laatste vrije trap! :O

Evolution18 2-1 Nederland
Martyn, 3-1 Nederland
Don, 2-2 Gelijkspel
Maykel (evolution18 ), 2-1 Nederland
Loek 3-1 Nederland
Aad 2-1 Nederland
Extera 1-0 Nederland
Lycorda 2-0 Nederland
Ruud. 1-0 Nederland
j0enne 1-1, na verlenging 2-1 Nederland
Douwe, 1-0 Nederland.
Cunoh, 2-1 Nederland
Big-Jay, 4-2 Nederland
Machiel 2-2, na verlenging 3-2 Nederland
Lars 2-0 Nederland
Robert 1-0 Nederland
Sjoerd 2-0 Nederland
Big-T 3-2 Nederland
Pieter 4-2 Nederland
Bace 3-1 Nederland
Ferreltje 4-0 Nederland
RobinL 3-0 Nederland
Kevin 1-0 Nederland ↲
Brum 3-1 spanje

:eek:

//Edit: De kans is volgens de octopus nu 75% dat Nederland gaat winnen :p

Die octopus moet zijn muil houden

Dus
 
Advertisement - register to remove this

Je zal vandaag maar wereldkampioen worden!! 9||6

Begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden! Nog meer mensen naar de Blaak met de wedstrijd?
 
alg_octopus-paul.jpg


snijden.gif


[ir]http://watetenzeopdebergselaan.web-log.nl/photos/uncategorized/2008/04/06/img_1973_4.jpg[/ir]

Lekker !!
 
Je zal vandaag maar wereldkampioen worden!! 9||6

Begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden! Nog meer mensen naar de Blaak met de wedstrijd?

Ik ben echt mega zenuwachtig, sinds ik wakker ben lig ik al te spacen :p
Ik kijk btw gewoon in Spijk, groot scherm op een plein met 1500 man. Tof zat en ik kan rollend naar huis! :W
 
ik ga ook naar blaak. is 5 min lopen.

realiseert iedereen zich dat je over 50 jaar je deze dag nog steeds gaat herinneren als de dag van gister?
 
LMFD! Mochten ze wereldkampioen worden is dat het #1 verhaal dat je aan je kleinkinderen verteld!
 
Ik ga naar blaak, is 1 min lopen. Zal idd wel een wedstrijd worden die je niet zomaar vergeet!!
 
Dakterras op 20m hoogte met uitzicht op Grote Markt in Groningen, veel vrienden, eten en drinken, relaxe lounchebanken/kussens, voetbal op 3 grote lcd schermen, mijn avond kan nu al niet meer stuk :W
 
realiseert iedereen zich dat je over 50 jaar je deze dag nog steeds gaat herinneren als de dag van gister?

Tuurlijk, krijg ik er spontaan kippenvel van. Net even voorbereid met Sportzomer, nu Tour de France, even aan iets anders denken. En vanaf een uur of 6 voetbal, voetbal, voetbal.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=PYYp0NxKupA&annotation_id=annotation_221222&feature=iv"]YouTube- Guus Meeuwis & Youp van 't Hek - WK-lied 2 (Majesteit, majesteit) - nieuwe finale versie[/ame]

:W.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top