Het Grote Vermogens Topic

Peugeot Buxy
Piaggio speed cilinder
HPI 2004 binnenrotor
Mikuni 24mm carb.
Koopmans/DPR uitlaat

http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=63512

buxy_grafiek01.jpg
 
Last edited by a moderator:
runner_11-8-04.jpg


Nog niet goed afgesteld

Cilinder : MK pro race 2
Uitlaat : MK pro race
Transmissie : Malossi overrange
Membraam: Malossi VL13
Spruitstuk : Malossi 25mm
Carburateur : 28mm OKO met sproeier 130
Carters : Aangepast op cilinder
Vertanding: Polini sec RF 10.6
 
xsh aerox

setup:
-MHR SPEED XSH tuned
-yasuni c21
-malossi MHR Overrange
-malossi RHQ as
-malossi eprom binnenrotor ontsteking
-carters XSH tuned
-Delta clutch + wingbell
-andere vertanding(malossi)
-Keihin pwk 28mm D-slide XSH tuned
-xsh wigje + 25mm recht pia spruitstuk XSH tuned
-aangepast subframe xsh voor carb naar achteren
-vl14 membraan XSH tuned

op tovami maandje geleden:
pk%20en%20toeren%2022,2.JPG

combi_vast.JPG


en een grafiek van afgelopen weekend op SA meeting duitsland(hoogste vermogen daar behaald) is gecorrigeerd gemeten, en het was bizar warm :)
sa%20%2021pk.jpg
 
Last edited:
Nou hier dan het grafiekje van mijn blokje:

Thnx mol voor het hosten :)

sander_RSB_vrij.jpg


Setup:
Mhr Speed -RsB-
Carters DD -RsB-
RsB Spruitje
Evo Membraan
28 Keihin - E13 Filter
Yasuni C21
Hebo P12 Asje
Hpi 2000
Malossi vario + Contraplaat
Malossi Overrange snaar
Polini Overrange poulies
Hebo verstelbaar
Primaire vertanding, Malossi 13/44
Secundaire vertanding, Polini 14/41
 
Last edited:
Dan durf ik de mijne er ook wel bij te zetten:

Let op datum: december 2003
grafbram2.jpg

Top vermogen: 13,972pk

evo70 Dila tuned
21mm DellÓrtho
std membraan->polini carbonklepjes
TP krom en lang spruitstuk
hpi2003
overrange
bidalot c20
carter passent op evo spoelers maarrr... Er zat een hoekige dr70 voetpakking tussen. Bovendien stond ie te rijk en kreeg ik daar niet de kans om te sleutelen/af te stellen.
Desalniettemin gewoon een slechte score.
 
Last edited:
Pro Race 2 Cilinder
Yasuni C21
Keihin PWK 28mm XSH-Tuned
XSH-Wig Tuned
Malossi VL14 XSH-Tuned
13/44 Vertanding
Malossi 2004 Binnenrotor

Picje van grafiek :p

nohhhh.jpg


Omgerekend 17,9 pk dus. En dat met een standaard Pro Race, best netjes imo. dus.
Nu eerst maar eens een overange aanschaffen :p
 
Runner van Miquel...

Blokje door mij gedaan:
- Mijn oude Evo70
- JS-Evo2 pijp (dpr)
- Taiwan Keihin PWK 28 (afgewerkt)
- Carter getuned
- Hebo filter
- Malossi Vl13/ recht 25 spruitstuk (aangepast)
- Doppler asje
- HPI 2004
- Malossi Overrange
- Malossi 14/39*13/48 vert.

power_runner_miquel.jpg


Beetje overtoeren nog, maar toch:
19.9 pk SAE GECORRIGEERD.
 
20.14 pk omgerekend

Setup:

MHR Speed tuned & afgedraaid voor 80 mm as
Carters Tuned
Doppler as
Std membraan, met malossi kleppen
HPI04, 4.3 mm voorontsteking
Overrange
Ibea 24 mm
Std vertanding

Grafiekje:

attachment.php
 
wh00t.JPG


Setup:

Metrakit Pro Race II
Metrakit Pro Race Krukas
Yasuni C21
XSH-Tuned Carters
XSH-Wig
Piaggio 25mm Recht XSH-Tuned
Malossi VL14 XSH-Tuned
Keihin 28PWK XSH-Tuned
Malossi Overange
Malossi 2004 Ontsteking
Malossi 13/44 Vertanding

8)
 
Gemeten bij JRS in Noordwijkerhout;

Polini Evo50 IS tuned(stage5 8P)
Doppler As+c4 lager
Carter(home tuned, passend op evo)
Malossi Mhr team speed uitlaat
Hpi 2004 binnenrotor
21mm met stage 6 kelk
Vl14 membraan+stuffer
Malossi recht spruitstuk
Malossi overrange+snaar
Hebo 'R' koppeling
Malossi koppelingshuis
Std vertanding

12,589 pk gecorrigeerd
 

Attachments

  • 12,589pk.JPG
    12,589pk.JPG
    60.3 KB · Views: 1,144
  • koppelgrafiek.JPG
    koppelgrafiek.JPG
    58.8 KB · Views: 1,118
afb-testbank.jpg


piaggio zip sp 2001 70cc / voor frans kampioenschap 2005

krukas malossi MHR Team
cylinder malossi MHR Team
onsteking malossi binnenrotor
over range kit malossi
langere vertanding malossi
uitlaat yasuni C20
carbu 28 PWK keihin

home tuned ;)
 
List meeting EPC 2005:

Met mijn Vision met minarelli blok:

Speed JS Tuned
Carters JS Tuned
C21
28 Keihin
Malossi rotor
....

stef188.jpg


En dat alles met deze zuiger:

verneukte%20zuiger1.JPG
 
Met mijn Vision met minarelli blok:

Speed JS Tuned verse zuiger
Carters JS Tuned
C21
28 Keihin + WIG
Malossi rotor
....
 

Attachments

  • 20 april 2005 20,2pk mooi.jpg
    20 april 2005 20,2pk mooi.jpg
    397.7 KB · Views: 853
Malossi Mhr Speed
Malossi Rhq
Hpi 04 @ 3,8mm
Yasuni C21
Malossi VL14
Xsh Wig v2.0
Malossi 25 mm spruitstuk
Keihin Pwk icm 60mm kelk
Malossi Mhr Overrange
Malossi Deltaclutch
std vertanding
std koelpomp

Mc tuned ..

Meer pk is onderweg ;) .. dit was eigenlijk om wat tune werk te testen.

greetzz
 

Attachments

  • Scan0001(3).JPG
    Scan0001(3).JPG
    97 KB · Views: 838
Last edited:
nou ik heb dus weer een nieuwe maar dan was dit op lelystad :D


me setup:
Malossi MHR Speed 2004 cillinderkit FKT ST5
Malossi MHR Team 2004 uitlaat
Malossi MHR Eprom
Malossi MHR Team99 krukas
Malossi MHR Multivar 2000
Malossi MHR Torquedriver
Malossi MHR Deltaclutch
Malossi MHR VL13 Membraan FKT
Malossi MHR recht spruitstuk FKT
Malossi MHR krukaslagers
Malossi Primaire vertanding
Malossi Secundaire vertanding
Malossi Wingclutchbell
Malossi Kevlar belt
Malossi E13 filter
Keihin 28 PWK D-slide
En uiteraard zijn m'n carters ook FKT ST3 :

uitdraailelystad.jpg


dit was dus goed voor het hoogst vermogen @ lelystad :)
 
Dan de mijne ook maar even:
Setup:
2fast kitje
DPR JS-specs
Keihin TA-09 Aangepast door Mart
De rest MHR

Uiteraard blok + cil Koops tuned & spruitstuk en membraan Hometuned

Onafgesteld 23.2, toen alleen de sproeier verwisseld van TE klein naar TE groot, en meteen 1 PK erbij -:-

Edit:: De vage knik in de grafiek, komt door een niet goed werkend Gashandel.

[IR]http://img15.imgspot.com/u/05/312/08/Testbankruns1131542180.jpg[/IR]
Volgend jaar Minimaal 25.5 PK, en een mooiere grafiek!
 
Last edited:
Back
Top