Het grote "uit de scene scooters" 2

IMG_0458.jpg



Mis het af en toe nog wel eens.., frame/kappen etc rijden als het goed is nog, blok is los verkocht, iemand van hier?

Wel mooi al die ouwe foto's, heb er ook nog een hoop op me oude pc..
Als ik die cow en chicken runner zie moet ik meteen weer aan alless mhr filmpje denken:+ De blaasfilm van **snel.nl

Over nrg van rob was toendertijd nog wat ophef volgens mij...

Nog een mooi filmpje upgeload! van freezer,joost en mol aan de nos en freddy aan de koffie!

"
 
Last edited:
De ekte ekte mhr combo jwz.. vette combo idd.

Vind die phantom op de voorgrond maar een beetje aparte, goedkoop ogende kleuren combo...
 
Die Phantom is gewoon vet omdat die oldschool is, zou niet eens weten of ik hem mooi zou vinden als ik m niet van vroeger kende. Die Matton Ark vond ik ook altijd bruut, in de Scootin' stond er ook een Matton Ark als project, samen met een Aerox, uit Velsenbroek dacht ik. Die Ark ging 160km/h stond er bij maar had er altijd m'n twijfels bij. Fragmentje uit dat interview: "Je kunt hier bij elkaar op de zolder rondhangen." "Oke, tif!" :+
En uiteraard weet ik wat die Malossi lak kost ;)
 
Last edited:
Die zip is naar mijn weten van een forummer hier, is gewoon een standaart scooter voor de rest alleen qua uiterlijk omgebouwd naar malossi circuit racer.

Heeft ook te koop gestaan geloof ik.
 
Post 'em dan! ;) Had jij geen runner ofzo? Ik weet het ff niet meer zeker...een zwarte? Of had je nou een zwarte zip? Het was iig iets zwarts (met wit?) :+
 
Zwart/Paar met wit en later MHR kleuren combi.
Had als 1 v/d eerste destijds een Speed 2004 eronder, tuned door Koopmans :) Remember? Ik kan geen pic's meer vinden, bijna alles uit project pages is dood :(
 
Back
Top