"Het Grote Setup Topic"

nrg big bore 77 l-tuning

cilinder: mhr big bore 77 3br tuned @ joost
carter 3br tuned
krukas:mhr team 1999
onsteking:mhr eprom 2006
carburateur:keihin 28 met serie nr.l-tuned
inlaat:vl13 max tuned by l-tuning,eigen wig 28mm
spruitstuk:mhr am6 28mm
transmissie:polini evo overrange & stage6 cnc voorpoelie
koppeling:deltaclutch 2006
koppelingshuis:polini evo 1
overbrenging:prim.vert.14/39 gelagerd,sec.14/47(spiebanen)
uitlaat:mhr 2006

afstelling.
rollen:polini 3,2 grams
trekveren:mhr zwart strakste stand
drukveer:mhr blauw nieuwe versie .........2x zo lang:)
sproeier:150
squish:0.6mm
voorontsteking:3mm:)


pk:+- 21 a 21.5 pk
snelheid:140/145km.....
 
cilinder: mhr big bore 77 3br tuned @ joost
carter 3br tuned
krukas:mhr team 1999
onsteking:mhr eprom 2006
carburateur:keihin 28 met serie nr.l-tuned
inlaat:vl13 max tuned by l-tuning,eigen wig 28mm
spruitstuk:mhr am6 28mm
transmissie:polini evo overrange & stage6 cnc voorpoelie
koppeling:deltaclutch 2006
koppelingshuis:polini evo 1
overbrenging:prim.vert.14/39 gelagerd,sec.14/47(spiebanen)
uitlaat:mhr 2006

afstelling.
rollen:polini 3,2 grams
trekveren:mhr zwart strakste stand
drukveer:mhr blauw nieuwe versie .........2x zo lang:)
sproeier:150
squish:0.6mm
voorontsteking:3mm:)


pk:+- 21 a 21.5 pk
snelheid:140/145km.....

Ook niet echt veel vermogen wel ?
 
cilinder: mhr big bore 77 3br tuned @ joost
carter 3br tuned
krukas:mhr team 1999
onsteking:mhr eprom 2006
carburateur:keihin 28 met serie nr.l-tuned
inlaat:vl13 max tuned by l-tuning,eigen wig 28mm
spruitstuk:mhr am6 28mm
transmissie:polini evo overrange & stage6 cnc voorpoelie
koppeling:deltaclutch 2006
koppelingshuis:polini evo 1
overbrenging:prim.vert.14/39 gelagerd,sec.14/47(spiebanen)
uitlaat:mhr 2006

afstelling.
rollen:polini 3,2 grams
trekveren:mhr zwart strakste stand
drukveer:mhr blauw nieuwe versie .........2x zo lang:)
sproeier:150
squish:0.6mm
voorontsteking:3mm:)


pk:+- 21 a 21.5 pk
snelheid:140/145km.....

:D:D:D:D lolz
 
C21/30 erop en vermogen maken. Die MHR pijpjes geven een shitload aan koppel en een mooie lijn. C21/30 word wat piekeriger. Maar dat valt weer een beetje te compenseren met je vario :)
 
nou , 13/15 PK zullen de meesten niet halen , maar het KAN ..

10 pk is imo toch wel makkelijk te doen , alleen zijn er HEEL veel dingen die meespelen , en al die dingen bij elkaar kunnen er dus voor zorgen dat je gewoon een paar pk's mist..

en dat zijn teveel dingen om zo even op te noemen , en tevens is dit niet het topic daarvoor ;)
 
Aah ok, dacht al, als dat een serieuze score was dan vond ik het beetje raar :p Tenminste mij lijkt dat zo'n cilinder wel wat hoger scoort.
 
Bigbore Aerox from Turnbridge

Malossi Bigbore 77cc 7T
Malossi RHQ
Keihin 28mm pwk serienummer
Twins inlaat
Malossi overrange
V-force of vl14 membraam
Yasuni C21
HPI 2005 ontsteking (Denso W34)
Malossi 13/44 vertanding
Malossi Deltaclutch
Malossi wingbell

Alles word getuned, keus is waarschijnlijk Mart Roks te roossendaal

Schatting pk's rond de 25.
 
Bigbore Aerox from Turnbridge

Malossi Bigbore 77cc 7T
Malossi RHQ
Keihin 28mm pwk serienummer
Twins inlaat
Malossi overrange
V-force of vl14 membraam
Yasuni C21
HPI 2005 ontsteking (Denso W34)
Malossi 13/44 vertanding
Malossi Deltaclutch
Malossi wingbell

Alles word getuned, keus is waarschijnlijk Mart Roks te roossendaal

Schatting pk's rond de 25
.

Echt pure kroegpraat dit!

7T's geven sommige ook 25 en record is ergens in de 26;)
 
tp d+

Top performance roze top due plus 74 CC
Yasuni c 16
17,5MM D.O.
Sproeier 88
Polini vario
4.2 gram rollen
Malossi Delta Clutch
zwarte trekveren
rode drukveer
Standaard ontsteking
hebo membraam
malossi V-snaar

top : 110 echte km op de weg
pk : 12 pk
 
De big bore 77 valt wel degelijk veel uit te halen,las ergens uit de doos goed afgesteld wel 22pk+ wel getuned carter uiteraard.
opbouwen kan iedereen,afstellen is een andr kwstie!!!!


Hier heb je dus geen zak aan, mijn standaart speed gaf meer als 22pk
Hoogste score is 22,7pk dacht ik.

En carter geeft zoon grote meerwaarde nou ook weer niet...
 
Back
Top