l-tuning
Well-Known Member
nrg big bore 77 l-tuning
cilinder: mhr big bore 77 3br tuned @ joost
carter 3br tuned
krukas:mhr team 1999
onsteking:mhr eprom 2006
carburateur:keihin 28 met serie nr.l-tuned
inlaat:vl13 max tuned by l-tuning,eigen wig 28mm
spruitstuk:mhr am6 28mm
transmissieolini evo overrange & stage6 cnc voorpoelie
koppeling:deltaclutch 2006
koppelingshuisolini evo 1
overbrengingrim.vert.14/39 gelagerd,sec.14/47(spiebanen)
uitlaat:mhr 2006
afstelling.
rollenolini 3,2 grams
trekveren:mhr zwart strakste stand
drukveer:mhr blauw nieuwe versie .........2x zo lang
sproeier:150
squish:0.6mm
voorontsteking:3mm
pk:+- 21 a 21.5 pk
snelheid:140/145km.....
cilinder: mhr big bore 77 3br tuned @ joost
carter 3br tuned
krukas:mhr team 1999
onsteking:mhr eprom 2006
carburateur:keihin 28 met serie nr.l-tuned
inlaat:vl13 max tuned by l-tuning,eigen wig 28mm
spruitstuk:mhr am6 28mm
transmissieolini evo overrange & stage6 cnc voorpoelie
koppeling:deltaclutch 2006
koppelingshuisolini evo 1
overbrengingrim.vert.14/39 gelagerd,sec.14/47(spiebanen)
uitlaat:mhr 2006
afstelling.
rollenolini 3,2 grams
trekveren:mhr zwart strakste stand
drukveer:mhr blauw nieuwe versie .........2x zo lang
sproeier:150
squish:0.6mm
voorontsteking:3mm
pk:+- 21 a 21.5 pk
snelheid:140/145km.....