"Het Grote Setup Topic"

Toch nog 1 keer dan, aangezien je met een langere vertanding misschien nog wel harder trekt.

Omdat hij een beter (lees: optimaal) toerental draait, en dus niet door slipt en dergelijke.
Plus punt daarbij is ook nog is dat je een hogere top krijgt.

Maar goed, OT weer!

Met langere heb je JUIST meer kans op slip op de snaar:L Verder heeft een optimaal toerental daar ook niks mee te maken.

Hij loopt gewoon erg snel de vertanding uit, op straat is een stnd vertanding juist heerlijk, en met zijn setup is het ook helemaal niet nodig....
 
Ik reed met een speed setup, met standaard vertanding en reed dezelfde tijd als met een 9,5rf vertanding.
Met een standaard vertanding loopt hij sneller uit de vertanding en zal de snelheid minder zijn als met een langere vertanding.
Met een standaard vertanding pakt hij in het begin dus veeeel meters (autowheelies jwz)
Daarnaast met een langere vertanding zal hij geleidelijker aan wegrijden en langer door trekken (mits goed afgesteld)

niks moet;)
 
drie broms:



jincheng dax 2008 (2.5 liter model), white, speciale editie
jincheng semi 3 bak 49cc

Motorische:

standaard 49cc
16mm keihin
standaard filter
spruitstuk getuned
pro gun pitbike 125cc uitlaat

Overbrenging:

semi 3 bak

Mening:

trekt goed, rijd 52 op GPS. toen ik hem nieuw kocht amper 42. spruitstukje is beetje een grote gok geweest maar heb veel meer koppel nu.

eventuele opmerkingen:

fietsers binnen de straal van honderd meter of verder gaan al aan de kanten van het geblaas van me pit uitlaat })



piaggio vespa grillo
piaggio blok

Motorische:

38.2mm cilinder DENK IK (wel bergen compressie)
12/12 carburateur
carter met kickstart + 12mm inlaat standaard (belgen)
uitgeboorde sito + (prop moest eruit geboord worden)
sproeier 49

Overbrenging:
Malossi multivar
9 Gram rollen leovince
90mm koppeling
ventico snaar
standaard drukveer en trekveren

Mening:

heerlijk chille setup! gaat 50 gps en trekt als een beest. perfect voor dagelijks want valt amper op met veel koppel

eventuele opmerkingen:

HELE KLEINE hopjes bij aanzetten, op rekje zitten is wheelie

heb ook nog ciao:

49cc piaggio blok
12/10 carburateur
bewerkte filter
sproeier 50
proma circuit replica by technigas
snorklok
poulie 70
groene treveren

topt 43 GPS.

ben er blij mee :) setups vorderen gestaag maar ik ben al blij! het is geen mhr oid maar toch! klein maar fijn
 
aprilia sonic ac (1998 )


dell orto 21 mm carbu
mhr replica 70cc
hebo krukas
malossi vario
malossi koppeling+ koppelingshuis
standaard onsteking
yasuni c16

Overbrenging: standaard


7.9 pk kan 8.1 met iets zwaardere rollen

opmerking:

rijd goed (denk 90 ofzo)

verbruiken doet ie ook goed.
 
Ja dan haalt hij met al die spullen 3 pk meer dan Melv16 met zijn zga originele speedfight :p

Max. vermogen bij mij 5,9pk tot nu toe dus. Misschien dat er onder betere omstandigheden 6,0 of 6,1 in zit maar dat ga ik niet meer proberen. Vind het wel best zo.
 
[ir]http://i16.photobucket.com/albums/b37/super9master/IMG_6021.jpg[/ir]
Aprilia SRLC DD

Polini Evo70 standaard
Yasuni c20
HPI2004
Polini evo spiebaanloze krukas
VL14+Krom spruitstuk+Mikuni 24mm
Evo vario+MHR Overrange poulies
Hebo koppeling
carters twins getuned
Std vertanding

op straat+safe afgesteld: 18,5 pk
top: geen idee
 
[ir]http://i16.photobucket.com/albums/b37/super9master/IMG_6021.jpg[/ir]
Aprilia SRLC DD

Polini Evo70 standaard
Yasuni c20
HPI2004
Polini evo spiebaanloze krukas
VL14+Krom spruitstuk+Mikuni 24mm
Evo vario+MHR Overrange poulies
Hebo koppeling
carters twins getuned
Std vertanding

op straat+safe afgesteld: 18,5 pk
top: geen idee
raat
safe op straat 18.5pk haha:p
net zo mooi op straat9||6
 
Back
Top