Het grote Rijbewijs Ingevorderd topic.

Je in allerlei bochten wrikken om er maar onderuit te komen. Jij behoord gewoon je rijbewijs te verliezen met je meer dan 30km te hard binnen bebouwde kom ( waar het natuurlijk gewoon kon hè ). Als men je hier niet zou 'kennen' zou men je zoals ik gewoon ook zo beoordelen.

Is "ik ben in mijn jeugd mishandeld" misschien een optie?
Je kan ook vluchten btw.

Moraalridder is voor mij een compliment.

Ik zou mezelf er niet onderuit kunnen/willen praten.
-ik laat het hierbij.

Ik "hoor" helemaal niks, als dat zo was geweest dan was het al gebeurd.

Man o man wat heb ik medelijden met jou, elke post die je maakt laat zien hoe triest je eigenlijk bent. Dat je moraalridder als compliment opvat zegt meer dan genoeg.
 
Zwerver met (geldig)rijbewijs? :+

Ben het er overigens wel mee eens dat je zoiets gewoon moet accepteren, het is ten slotte je eigen schuld. Boette's van 5 - 10 te hard, ok, daar kan ik me goed in vinden.
 
Tja wat is tegenwoordig 30 te hard, vind het nog wel mee vallen.
Ik zou persoonlijk ook naar een "alternatief" zoeken :+

*heeft nog 3 punten* :p
 
Ik zou er ook onderuit proberen te komen maar ik vind het behoorlijk dom om zoiets 3 x te laten gebeuren hoor.
Dus eigenlijk verdien je het wel om voorlopig even je rijbewijs kwijt te zijn.
 
Schopje maar.


Vraagje, brief binnen gehad, gecontroleerd op meer dan 30+ te hard binnen bebouwde kom.
Nu is het zo dat ik dat al 2x heb gehad, en de laatste keer heb ik voorwaardelijk gehad voor een jaar dus als ik heb gereden dan is mijn rbw ingevorderd. Nu stel dat iemand anders heeft gereden (mag ik aangeven in de brief), krijgt die dan een punt op zijn rijbewijs? Weet niet zeker of je daarvoor moet zijn aangehouden daadwerkelijk.

Wij hebben oma van 85 ook wel eens 40 te hard met een jag in de schoenen geschoven :W
 
Hij had het wel over de laatste boette die ik je zo kan geven iig :p.
Maar heb er ook al eens eentje met de scooter gehad, 30 - 35 te hard. Wel buiten de bebouwde kom, maar ook niks geen brief gehad.

Als de agent in kwestie de boete zelf nog kon uitschrijven gaat ie dus niet via de OvJ, en valt het gewoon nog de wet Mulder (of hoe heet dat). Die wordt dus niet geregistreerd... Dat gebeurt wel bij meer dan 30 te hard buiten de snelwegen of meer dan 40 te hard op de snelwegen. :!

Meesterlijk van de oma met 40 te hard btw :D :W
 
Als de agent in kwestie de boete zelf nog kon uitschrijven gaat ie dus niet via de OvJ, en valt het gewoon nog de wet Mulder (of hoe heet dat). Die wordt dus niet geregistreerd... Dat gebeurt wel bij meer dan 30 te hard buiten de snelwegen of meer dan 40 te hard op de snelwegen. :!
Thanks, daar heb ik wat aan :W.
 
Diegene krijgt gewoon een punt als ie voor moet komen.

Als je alle 3punten kwijt ben moet je opnieuw theorie doen en een rijvaardigheidstest. Dit is de eerste keer gratis en als je het niet haalt moet je nog een keer dan kost het 600.

Dus geen ramp hoor.
 
Back
Top