Het grote Rijbewijs Ingevorderd topic.

Klopt. Op snelwegen krijg je, normaal gesproken, een punt wanneer je meer dan 40km te hard rijdt.

Heeft de agent die je staande hield daar niks over gezegd?
Hij had het wel over de laatste boette die ik je zo kan geven iig :p.
Maar heb er ook al eens eentje met de scooter gehad, 30 - 35 te hard. Wel buiten de bebouwde kom, maar ook niks geen brief gehad.
 
Hmm, raar.

Ik heb met de scooter ook wel eens 40 km te hard gehad binnen bebouwde kom.

Toen zei die agent het er wel bij etc.

Toen had ik ook een stuk of 3 voorwaardelijke straffen erbij voor de komende 2 jaar. Toentertijd nog wel op de rollenbank gekomen daarna, maar verder niks over de eerdere overtreding gehoord. Zou goed kunnen dat je dat alleen hoort wanneer je daadwerkelijk bent aangehouden.

En de straf ligt ook aan de agent die je hebt.(bij wat voor voertuig dan ook)
 
Schopje maar.


Vraagje, brief binnen gehad, gecontroleerd op meer dan 30+ te hard binnen bebouwde kom.
Nu is het zo dat ik dat al 2x heb gehad, en de laatste keer heb ik voorwaardelijk gehad voor een jaar dus als ik heb gereden dan is mijn rbw ingevorderd. Nu stel dat iemand anders heeft gereden (mag ik aangeven in de brief), krijgt die dan een punt op zijn rijbewijs? Weet niet zeker of je daarvoor moet zijn aangehouden daadwerkelijk.

-1
 
Take it like a man, gluiperd.

20081115_012827_moraalridder.jpg
 
Zegt er eentje wat.

Je in allerlei bochten wrikken om er maar onderuit te komen. Jij behoord gewoon je rijbewijs te verliezen met je meer dan 30km te hard binnen bebouwde kom ( waar het natuurlijk gewoon kon hè ). Als men je hier niet zou 'kennen' zou men je zoals ik gewoon ook zo beoordelen.

Is "ik ben in mijn jeugd mishandeld" misschien een optie?
Je kan ook vluchten btw.

Moraalridder is voor mij een compliment.

Ik zou mezelf er niet onderuit kunnen/willen praten.
-ik laat het hierbij.
 
Last edited:
Back
Top