Het grote Rijbewijs Ingevorderd topic.

David.

Duc Monster
Naar aanleiding van de vele ingevorderde rijbewijzen in het Motortopic :p. Wie is zijn rijbewijs wel eens kwijt geweest en waarom? Vermeldt ook even waarmee.

Ik trap af:
Afgelopen vrijdag is mijn roze pasje ingenomen wegens te hard rijden.. 124 waar 60 is toegestaan. |( Dit gebeurde met mijn Ducati Monster..

Tussenstand:

Grootste snelheidsverschil:
Siep Wokkel: 150 @ 50
Lieuwe: 197 @ 100
Packman&Robin: 155 @ 80
Arne: 115 @ 50
David.: 124 @ 60
Michiel.: 124 @ 60 (terwijl hij minimaal 170 reed :+)
Frank_B. 178 @ 120
Marbrossi: 101 @50
[5th]Tom. 100 @ 50

Net buiten de grote prijs gevallen:
Dokman_B: 123 @ 80

De "overige klasse:"8P
Arne: Onverzekerde auto, Zonder apk, Wegrijden voor politie, Alcohol
Nederland20: Alcohol
Maykel: Artikeltje 5
Marty: Artikeltje 5
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

En er komen vast nog een paar aan :D

Speed-records:
Siep Wokkel: 150 @ 50
Lieuwe: 197 @ 100
David: 124 @ 60

:W:W:W:W:W:W:W:W:W
 
Ik ben benieuwd :p

Kan me er gelukkig nog niet bij zetten :D Zaterdag wel bijna gelaserd, ook een 60 km weg en was ff een paar bochten aan het pakken (uiteraard veel te hard, anders zijn die bochten niet bijzonder). Maar er was iemand die seinde dus ik ging rustig rijden en ja hoor daar stonden ze.. Stelletje apen..
 
Ik ben benieuwd :p

Kan me er gelukkig nog niet bij zetten :D Zaterdag wel bijna gelaserd, ook een 60 km weg en was ff een paar bochten aan het pakken (uiteraard veel te hard, anders zijn die bochten niet bijzonder). Maar er was iemand die seinde dus ik ging rustig rijden en ja hoor daar stonden ze.. Stelletje apen..

Ja zoiets had ik ook gehad :p met tussengas terug geschakeld ( :L ) en toen met 30 langs komen tuffen (op een 60 km weg) je moest die apen gefrustreerd zien kijken man :D ze hadden me natuurlijk allang aan horen komen :+
 
Wat een topic!

Maar het zal mij ook wel gaan gebeuren denk ik :X.
Je rijdt altijd te hard...

Van de week 250 gereden waar je 80 mag...
 
115 @ 50 eenmaal
Andere keer wegens rijden in onverzekerde auto zonder apk, wegrijden voor politie, zat met 7 man in de auto en had drank op :rolleyes:

Is wel lang geleden trouwens.
 
115 @ 50 eenmaal
Andere keer wegens rijden in onverzekerde auto zonder apk, wegrijden voor politie, zat met 7 man in de auto en had drank op :rolleyes:

Is wel lang geleden trouwens.

We have a winner!!! :winner:}:O :p-:-*DO-):#
 
Back
Top