Het grote poets, reinig en blinkmiddelen topic #6

Heb hem zelf er naar toe gereden :* En die 8.32 is echt super degelijk :#. Dude in zn dikke BMW kon het niet hebben dat een 22 jaar oude auto hem voorbij reed :p
 
W99 van Eenzet. Als het hardnekkiger is pak ik W2000. W99 is super getest bij de Promotor wat jaartjes terug.

Heb hier 5 liter pure W99 staan, mijn ma gebruikt het ook voor de vuile was 8P




Eenzet was het ja!


Zal wel ff langs die dat adres gaan.
 
Vandaag lekker weer gehad :), vandaag, speciaal voor Mark, een ster gepoliert!

[ir]http://i22.photobucket.com/albums/b329/BoydM/DSC_0385-2.jpg[/ir]
[ir]http://i22.photobucket.com/albums/b329/BoydM/DSC_0395-1.jpg[/ir]
 
Twijfel ook nog wel eens om een clk 270 cdi te kopen :p blijven leuke auto's om te zien :)

Boyd, doe jij eventueel ook een DAP clinic? :p
 
Zo denk zou ook maar eens een detail auto van me posten

Het was alleen een beetje jammer van het weer , maar ja
hier twee fotos

dw410h.jpg


jrw6qu.jpg
 
Mijn 147 heeft wat steentjes via de motorkap gekopt, bestaat er iets om die witte plekkies weg te krijgen van mn zwarte motorkap??
 
Ik zelf heb m'n hele voorbumper onder de steenslag. Omdat de A6 hier volledig naar de kerk is gegaan afgelopen winter, heb ik het gemeld en kost het me 75 euro eigen risico en wordt het hele front van m'n auto opnieuw gespoten. :) :p
 
Mja, terecht toch? Je betaalt genoeg knaken per jaar aan wegenbelasting en al die ongein, mogen ze er ook wel voor zorgen dat je een goeie weg heb om op te rijden:#
 
Na véél gelezen hebben heb ik besloten om alles in één keer goed aan te pakken. Ik heb hier een Rotary van Ferm liggen, maar heb toch besloten om daar maar niet mee te beginnen. Ik wil wel alles machinaal doen, en ga hiervoor eerst op een oude deur proberen ! Nu heb ik het onderstaande uitgezocht:

3M - 3434 afplaktape - 19mm breed
Carrand - Microfiber MAX Supreme Drying Towel - 60x90cm
DAP - DAP500 V2 Raffini Starterspakket
Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Green Light Polishing / Finishing Pad
Poorboys World - Natty's Paste Wax
Poorboys World - White Diamond
Wolfgang - Auto Bathe
Meguiars - Quik Clay Detailing System 473 ml met 50gr Clay Bar

Nu zit ik echter nog met een probleem. Ik heb BBS RM velgen die gepolijst zijn, welke velgen reiniger kan ik hiervoor het beste gebruiken ? Ik zat aan Mothers Wax FX Wheel Cleaner te denken. Iemand nog op of aanmerkingen over mijn lijstje ? Anders ga ik morgen direct de bestelling plaatsen :#

Edit: Oja ik heb een Golf 2 uit 88 in Diamant Zilver (misschien wel belangrijk)
 
ook een oude auto mag glimmen, en dan vind ik het meestal nog mooier ook...

ding van 20 jaar oud die fk hard shined 8)
 
Back
Top