Het grote poets, reinig en blinkmiddelen topic #6

Wasbenzine op leer? Dat kan zo maar? Wil natuurlijk geen vale plekken ofzo.
Gliptone zegt mij niks, maar lees net op carclean.nl dat ze verschillende produkten voor leer hebben. Ik zou dan de gentle cleaner moeten hebben?
 
PvdH jij woont toch in de buurt van den haag? Ben jij evt. bereid de tank van mijn motor te poetsen/polijsten? En zo ja aan wat voor prijs moet ik dan denken? Mag via PM :)
 
Klopt Pijnacker, we kunnen altijd ff proberen.. zaterdag 3 dec ben ik aan het poetsen in Delft.. voorafgaand aan de beunmeeting @ naaldwijk.. hoe erg is het? :#
 
Er zitten aardig wat swirls op en een aantal lichte krasjes. Maar niet echt diepe krassen o.i.d. op een putje in de lak na.
Ik kom waarschijnlijk ook even buurten bij die meeting dan kun je het misschien zelf beoordelen.
 
Ben aan het experimenteren @ Polo. Daar kan het beter mis gaan dan @ S3 :p Heb op de motorkap wel behoorlijk heftige krassen zitten. Al flink aan het polijsten geweest, maar nog lang niet tevreden met het resultaat :) Gebruik een vrij grove polijst pasta van 3M, de 50417 Fast Cut Plus met groene dop. De lak wordt warm en de poetspad is knalrood dus er gebeurt wel iets. Verschillende toerentallen geprobeerd, maar wordt niet beter dan @ onderstaande foto.

291615.jpg


Lak gewoon fucked up of valt er nog wel iets van te maken? Als er nog iets mogelijk is aub wat advies betreffende product, poetspad en toerentallen. Thanks.
 
Heren,

Ik wil het interieur van mijn auto reinigen. Hier is in gerookt en er zitten vlekken in de bekleding (stof).
Nu heb ik geen zin om 1miljoenmiljard uit te geven aan allemaal interieur reiniging zooi, dus wat is een goeie optie?
Ik heb bijvoorbeeld een stoomreiniger, kun je hiermee je interieur gewoon doen?
En waar zou ik eventueel een extractor kunnen huren (den haag), en wat kost dat geintje?
 
boels dingen zijn kut... geen goed mondje erop, en vaak blijft je stoel nog 3 maanden nat...

prima voor de tapijt thuis, maar voor auto... heb ik toch liever een ander apparaat.. (mijn ervaring met boels extractor)
 
Back
Top