Het Grote plaats hier je scooter topic #2

Status
Not open for further replies.
Die krengen hebben echt allemaal dezelfde kleur :+. En jaaa ik weet dat er wel meerdere kleuren zijn :p.

Deze combo blijft wel tof imo :).
 
Hmz.. mijn aankoop van de week :p
Geheel in Scarface Thema.. vond em zelf wel dope.. moet alleen nog ff paar kleine dingen aan gebeuren
DSC00509.jpg
 
past niet met subframe.. waren geloof ik maar paar straat uitlaatjes die er zo onder passen
 
Na mijn weten ga dit niet, want bochtje komt tegen die bol (waar dat rubber ding inzit) aan. Shot, C16 past er wel zo onder :)
 
Zo zag de Area van maat van mij er dus ook ongeveer uit. Had alleen nog wat uit de voorkap gedremeld en booskijkers gemaakt.

Maar die Area die hij er nu bij heeft gehaald had de vorige eigenaar een stuk uit het subframe gehaald waardoor alle uitlaten paste volgens hem. Nog niet getest.... Zit nu namelijk een NRX onder en onder die van mijn maat een Leovincie.
 
Ben nog aant twijfelen om hem over te spuiten. Omdat k niet tegen krasjes kan:+

Witte velgen (als ik hem niet overspuit) anders wordt hij donkerblauw met zwart:)
nieuwe Pilot Sports

als ik jou was zo ik de velgen dan rood doen... witte velgen steken denk teveel af bij de rest en de gehele onderkant is ongeveer rood dus zou mooi zijn!
 
Of een NRX speciaal voor de Area.
Is volgens mij hetzelfde als de shot, alleen andere demper en de prijs is een stuk lager :X

kvind een nrx lelijk:p

als ik jou was zo ik de velgen dan rood doen... witte velgen steken denk teveel af bij de rest en de gehele onderkant is ongeveer rood dus zou mooi zijn!



nou ik vind van niet. Die van MWS is anders goed vet:~
 
Last edited:
Leuk ding, maar wat voor een uitlaat heb je er nu onder gehangen en heb je wat uit het subframe verwijdert?

Mvg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top