Het grote plaats hier je scooter topic #12

ik heb een neo's gekocht voor 75 euro , maar daar komt echt wel voor een paar honderd aan onderdelen aan , bouw je een scooter moet je het ook goed doen imo...

maar dan is het resultaat er ook naar..

een scooter opknappen moet ie imo ook echt van opknappen ,en niet dat je er van AFknapt (door net even te goedkoop te doen)

mooi , is nog niks tussen gepost , kan ik mooi even editten :p

hier de Neo's , al half gestript voor het schoonspuiten ,heb m zo dus afgespoten , nu ligt ie helemaal uit elkaar en heb vrijdag het frame gespoten , ik zal als ie klaar is wel even een foto posten. (de scooter was overigens wel compleet met kappen e.d.)

KopievanDSC_0048.jpg
 
Last edited:
Klopt , zijn goede "betaalbare" alternatieven in plaats van de originele of malossi of iets dergelijks.

www.vdhparts.nl

Hier haal ik ze regelmatig vandaan , die zit vrij laag met de prijs voor EBR

EBR is ook beter als de Buzzetti vork, daar lees je slechte verhalen over. ik heb de mijne uit Duitsland gehaald. Ik zou het overigens helemaal anders doen als je een Typhoon gaat bouwen en een Runner of een NRG MC3 vork monteren, kun je 12 of 13" wielen gebruiken en een 220mm remschijf :)

Je kan ook een nieuwe Typhoon kopen :+, ze snappen het zo te zien EINDELIJK bij Piaggio :D

[ir]http://www.stayontheblack.com/uploads/2010/10/081.jpg[/ir]

Vet ding is dat trouwens..
 
Zipje.

65 cc gilardoni.

vanmiddag nog even een weekje met yasuni R knallen.
Ga vanmiddag kijken voor een puch zip.
Als ik hem koop zal ik wel een foto plaatsen.

scooter1e.jpg
 
Ik heb thuis nog een zwarte liggen maar daarvan is het teller mechanisme kapot volgens mij.
En zat eerst geen fitting bij en die kun je niet loskopen dus met geluk een fitting ergens gekocht.
misschien dat ik binnekort het mechanisme is open maak.

En hij is gister nog mooi gepoetst alleen merk je daar weinig van met deze mist.

Zit ondertussen een andere remhevel voorwiel voorband op.
Gister me spiegel der af gejat.. dus die zal ik binnekort even moeten bestellen :(
 
[ir]http://i52.tinypic.com/vpl34m.jpg[/ir]

zippie gaat de verkoop in.
zit weer een ac blok onder (t is een snor nmlk) maar radiateur etc alles blijft dr op:p
is te koop met t lc blok dr bij
 
Last edited:
Back
Top