Het grote Next-Generation Console topic

Waar kiez jij voor op dit moment?

  • De Xbox360

    Votes: 57 35.4%
  • De ps3

    Votes: 70 43.5%
  • Ik wacht tot ze allbei uitzijn en kijken dan wel...

    Votes: 34 21.1%

  • Total voters
    161
SiRoj said:
Ding ziet er echt wel geil uit.. + controllers draadloos is uber, nog geen problemen/storing mee gehad, daar ben ik nml erg benieuwd naar

Controller werkt nog vanaf 10m verder in de keuken zonder "line of sight" dus ik ben er tevreden mee.


Oh btw, niet foto's quoten.. wordt een beetje onoverzichtelijk.


7.jpg


Het is nog donker maar ambilight begint al wat beter te worden :D

Dit is trouwens bij mn vriendin, niet bij mij thuis :)
 
Last edited:
Heb jij er last van dat hij herrie maakt? Sommige mensen klagen erover dat dat ding een kabaal maakt tijdens zowel het spelen als een DVD kijken.
Zit er misschien verschil tussen verticaal of horizontaal qua herrie dat het ding produceert?
 
Als je hem uit zet, horizontaal en dan weer aan, maakt dat dan verschil qua herrie? Sommige mensen klagen er namelijk enorm over terwijl anderen zeggen dat hij fluisterstil is...
 
Hij maakt inderdaad best veel herrie maar goed heb ik er wel voor over.
Vind trouwens wel dat als ik 3uur aan het spelen ben dat me voeding echt bloedheet word nog meer mensen dit?
 
Die voeding blijft bij mij na 7 uur gamen of wat dan ook erop gewoon iets warmer dan kamer temperatuur ik denk een gradje of 30 dat die is. Me xbox daarintegen blaast wel als je voelt een flinke warmte eruit
 
gvd, nu ik hem zo ziet, ga k toch wel twijfelen om hem te kopen ipv de ps3.

Maar ik kan wel w8en totie wat goedkoper word, of vrachtwagen model ofzo.
 
Dan nog zou ik het er niet voor geven, heb ze al tot 600 euro zien gaan voor een xbox core . Helemaal gek.

En over 2 jaar kan je ze niet eens meer kwijt voor 50 euro incl spellen. Net zoals nu met de xbox en ps2 :p
 
William VR6 said:
Dan nog zou ik het er niet voor geven, heb ze al tot 600 euro zien gaan voor een xbox core . Helemaal gek.

En over 2 jaar kan je ze niet eens meer kwijt voor 50 euro incl spellen. Net zoals nu met de xbox en ps2 :p
Mwah beetje overdreven die 50 eu :p

Maar sommige mensen geven nou eenmaal wat meer uit om hun kinderen een kerstkado te geven bv. :p
 
William VR6 said:
Dan nog zou ik het er niet voor geven, heb ze al tot 600 euro zien gaan voor een xbox core . Helemaal gek.

En over 2 jaar kan je ze niet eens meer kwijt voor 50 euro incl spellen. Net zoals nu met de xbox en ps2 :p


Je moet ze ook niet weg doen:p daar krijg je hele grote spijt van een x box koop je voor het leven:p (voor hoelang hij et vol houd:))

Maar je kan imo wel beter een jaartje wachten, zijn ze meestal stuk goed kopen (100 ofzo:pwas ook met x-box 1 was naar jaar nog maar 300 en starte met 400 dagik.) en zijn kleien kinderziektes erook uitgehaald zoals de 360 nu ook al heeft. Ik had gehoord dat de cd omhoog kwam in de lade zodat je lade + cd>> effect verneukte cd en drive was las je hem verticaal neerzette oid:S
 
Last edited:
Ik wil ook een Xbox 360 halen, zijn ze nu al een beetje te koop weer? Ik dacht aan een Premium met PGR3, komt op een Sharp HDTV :). Of weet iemand iets over een prijsverlaging binnen zeer korte tijd?
 
Back
Top