Het grote Next-Generation Console topic

Waar kiez jij voor op dit moment?

  • De Xbox360

    Votes: 57 35.4%
  • De ps3

    Votes: 70 43.5%
  • Ik wacht tot ze allbei uitzijn en kijken dan wel...

    Votes: 34 21.1%

  • Total voters
    161
Daniël. said:
499,- is de duurste versie toch?
De Core is 299 en de Premium 399.
De Core lijkt dus goedkoper, maar is dit eigenlijk helemaal niet. De harde schijf (nodig om demo's te downloaden etc) die daar niet in zit kost zelf namelijk al 100 euro, en er kan geen gewone HD in. Ook zit er geen kabel in om hem op je HDTV aan te sluiten mocht je die hebben, je krijgt geen maand gratis Xbox Live Gold en zit er een controller met draad bij. Ook zit er een headset bij die volgens mij niet los te kopen is. Wil je dit allemaal los kopen (dan heb je dus in feite het Premium gedeelte los erbij gekocht) ben je meer kwijt dan 399.
Wil je geen HD moet je alsnog een MemoryCard kopen van 40 euro lappen.

Voor het mooiste beeld op een gewone tv moet je een Advanced Scart kabel apart kopen (á 25 euro), dit scheelt een stuk met de bijgeleverde kabels (geld voor zowel Core als Premium).

Als iemand weet waar ze nog Premiums hebben in Zuid-Holland of Utrecht, graag even vermelden;)
 
Toen de Xbox uitkwam was er voldoende leverbaar, en nu?
Vind het toch jammer..

Maar .. Ik zal wachten, tot ie normaal leverbaar is ..
 
Inderdaad erg jammer (en raar), bij sommige winkels kreeg ik zelfs als antwoord dat ze halverwege januari/begin februari pas nieuwe ladingen binnen krijgen....
 
Over 2 weken (!) komt er pas een nieuwe levering, maar ook weer beperkt.
Dus zal wel weer even duren voordat je normaal na de winkel kan, om hem te kopen..
 
Klopt, veel winkels zeiden 12/13 december weer een paar nieuwe boxen te krijgen, maar (bijna) alleen maar om aan de preorders te voldoen. De eerste die vrij de winkel in gaan zijn op z'n vroegst rond kerst zeiden ze. Ik denk dat ik dinsdag maar even naar de MediaMarkt ga om te kijken of ik er nog een kan reserveren voor kerst.
 
Me broertje en ik willen misschien ook XBOX 360 kopen, alleen wat voor TV kunnen wij het beste erbij kopen. 1 die wel betaalbaar is, dus niet aankomen met LCD HDTV, want die is onbetaalbaar voor ons... We zoeken dus een beter alternatief :) En vanmiddag heeft me broertje Condemed (als je het zo schrijft) gespeeld. Viel een beetje tegen, hij werd een beetje eentonig. Iets teveel hype rondom het spel :D
 
Denk dat ik maar gewoon verstandig even wacht ...

Ik kan me nog heel goed de vorige keer herinneren, xbox kwijt uit, ik kocht hem, nog geen maand (!) later werdt ie al dik afgeprijst en kreeg je er van alles bij. Kreeg dan wel een brief van Microsoft dat ik 2 gratis games en èèn controlle gratis kreeg mjha..

En wanneer kwam de PS3 percies uit?
 
Daniël. said:
En wanneer kwam de PS3 percies uit?
Zomer 2006 in de VS of Japan (weet ff niet meer welke eerste was). De andere van de 2 zou niet veel later volgen, en over Europa is nog helemaal niks bekend.... In ieder geval geen gelijktijdige wereldwijde launch dus helaas.

Over een prijsverlaging ben ik nog niet zo zeker eigenlijk. Toen de Xbox op de markt kwam was de PS2 er al en die verkocht als een tiet. Om een beetje de concurrentie met Sony aan te kunnen moest Microsoft de prijs wel omlaag doen. Maar nu verkoopt de xbox360 geweldig en hebben ze geen concurrentie, dus het zou me niks verbazen als een prijsverlaging nog wel ff duurt:(

Ruben said:
Me broertje en ik willen misschien ook XBOX 360 kopen, alleen wat voor TV kunnen wij het beste erbij kopen. 1 die wel betaalbaar is, dus niet aankomen met LCD HDTV, want die is onbetaalbaar voor ons... We zoeken dus een beter alternatief :) En vanmiddag heeft me broertje Condemed (als je het zo schrijft) gespeeld. Viel een beetje tegen, hij werd een beetje eentonig. Iets teveel hype rondom het spel :D
Wacht tot het WK! Philips gaat in ieder geval stunten met hun TV prijzen dus neem ik aan dat de concurrentie daarin niet achterblijft. HDTV's zijn nu nog behoorlijk aan de prijs inderdaad, maar 15% korting oid is altijd mooi meegenomen.
Een goede 100Hz breedbeeld tv (vlakke beeldbuis) is trouwens prima hoor, helemaal als hij Progressive Scan oid (PixelPlus ook) ondersteunt.
 
De nieuwe (HD) lcd (?) van Sony ownt hard 8)
En tjha, een HD tv kosten nu wel wat, maar je bent wel weer voorbereid op wat komen gaat ..
 
Daniël. said:
De nieuwe (HD) lcd (?) van Sony ownt hard 8)
En tjha, een HD tv kosten nu wel wat, maar je bent wel weer voorbereid op wat komen gaat ..
De panasonic is nog steeds de betere met de Pioneer :p alleen is de buidel van de meeste emsnen niet zo diep:p
 
Ik zit nog zeker te twijvelen, aangezien ik nog gewoon thuis woon is een LCD (hd) wel leuk enzo, maar als ik dan weer uit huis ga is er alweer veel mooier spul uit en tjha, dan wil je toch vaak wel weer iets nieuws. Kortom, behoorlijk duur uit dan (als je verder kijkt).

Dus denk dat ik gewoon eerst een 82 breedbeeld, het beeld zal dan wel niet zo zijn als op een LCD HD maar denk ook dat ik dan niks te klagen heb.
 
Heb hem donderdag (nouja eigenlijk vrijdag) om 00.00 gekocht bij Digifan haarlem, die gingen speciaal open voor de launch. Ik was de 3e in de rij :p

Heb Premium pack + Condemned, best gaaf spel.

Post zo anders wel even foto's.

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg



Sorry voor onduidelijk foto's.. snel genomen.
 
Ding ziet er echt wel geil uit.. + controllers draadloos is uber, nog geen problemen/storing mee gehad, daar ben ik nml erg benieuwd naar
 
Mini-g said:
Heb hem donderdag (nouja eigenlijk vrijdag) om 00.00 gekocht bij Digifan haarlem, die gingen speciaal open voor de launch. Ik was de 3e in de rij :p

Heb Premium pack + Condemned, best gaaf spel.

Post zo anders wel even foto's.

4.jpg


5.jpg


6.jpg



Sorry voor onduidelijk foto's.. snel genomen.
Ambilight van die Philips komt ook niet echt tot zijn recht zo :p
 
Back
Top