Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Ik zoek een nieuwe versie van het nummer Punani. Net als bij de vorige versie's word er weer Pon Punani door het nummer heen herhaald, alleen nu door een wat zwaardere stem. Het is niet The Return of the Punani, ook niet de normale Punani, maar iets anders dus:p

Ik hoorde hem afgelopen week in een discotheek, dus meer dan dit weet ik er niet van.
 
ik hoorde laatst een nummer op 538, het begin was egt een chille beat, en daarna gaat er een vrouw zingen die zeker minder is.. beetje vaag maar miss heeft een van jullie hem ook gehoord en weet hoe die heet:p
 
Ik zoek een nieuwe versie van het nummer Punani. Net als bij de vorige versie's word er weer Pon Punani door het nummer heen herhaald, alleen nu door een wat zwaardere stem. Het is niet The Return of the Punani, ook niet de normale Punani, maar iets anders dus:p

Ik hoorde hem afgelopen week in een discotheek, dus meer dan dit weet ik er niet van.

Die zocht ik laatst ook, af en toe zegt die dude Punani iets slomer. En de bass is echt zwaar dik

Van DJ Mystery ?
 
nee zal wel een persoonlijke remix van de dj zijn geweest

zo zoek ik ook nog een remix van Smooth Criminal met na het refrein alleen een diepe bass
 
Ik zoek een nieuwe versie van het nummer Punani. Net als bij de vorige versie's word er weer Pon Punani door het nummer heen herhaald, alleen nu door een wat zwaardere stem. Het is niet The Return of the Punani, ook niet de normale Punani, maar iets anders dus:p

Ik hoorde hem afgelopen week in een discotheek, dus meer dan dit weet ik er niet van.

Misschien bedoel je deze wel:
Marc Acardipane feat. The Ultimate MC - Pum Pum
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top