Het grote Eau de toilet & Aftershave topic !

twistednrg said:
Hmm,, valt me op dat die: hugo boss - in motion goed in trek is... is het egt goed te doen? zoja prijs? kank mooi voor sinterklaas vragen :)

HB in motion38 @ douglas voor 40 ml

SP g @ douglas 37 voor 75 ml

+ralf+kerst aanbieding+ralf+
 
Hugo Boss - Dark blue flesje staat al 5 jaar ofzo in me kast, gebruik het nooit!
Hugo Boss - In motion tijdje trug gekocht paar keer gespoten maar vind het niet echt spectaculair
Armani - Black duidelijk wel lekkere geur
Givenchy - Pour Homme dit is gewoon me favoriet, geur is gewoon oppermachtig :D heb hem ook niet zien staan hier
 
SF2CB said:
Hugo Boss - Dark blue flesje staat al 5 jaar ofzo in me kast, gebruik het nooit!
Hugo Boss - In motion tijdje trug gekocht paar keer gespoten maar vind het niet echt spectaculair
Armani - Black duidelijk wel lekkere geur
Givenchy - Pour Homme dit is gewoon me favoriet, geur is gewoon oppermachtig :D heb hem ook niet zien staan hier

Dat je die Dark Blue nooit gebruikt. Omdat ie niet lkkr ruikt ofzo????

Ik heb 'm zelf ook, maar damn die ruikt echt LKKR(!).

En btw. Wat vindt iedereen zo tov aan Aqua Di Gio? Ik vind het niets speciaals. Vriend van me heeft 'm, maar na een paar keer geroken te hebben is de lol er wel vanaf. Tenminste vind ik.

Nick.
 
Spy 70cc said:
Jean Paul
Armani
Paco Rabanna
Davidoff

:) Vind het altijd wel belachelijk duur dat spul :(

Ja, maar ik vind het wel belangrijk dat je lkkr ruikt en de dames ook :). Ik bespaar dan ook niet op geurtjes (bijv. alleen op stap op doen ofzo).
Een echte vent hoort lkkr te ruiken naar GOEDE after shave.

Nick.
 
Armani - mania vind ik ook goed idd.. en Van gils ook wel, ik heb hier nog een tegoed bon van de douglas liggen van 30 E, dus ga soon weer ff shoppen :p
 
twistednrg said:
Hmm,, valt me op dat die: hugo boss - in motion goed in trek is... is het egt goed te doen? zoja prijs? kank mooi voor sinterklaas vragen :)


Vind 'm niet lekker, mensen om me heen ook niet ;)
Als je iets lekkers wilt zou ik je echt dit aanraden : Chanel - Allure (sport), alleen vrij prijzig !
 
mijn voorkeur gaat uit naar

tommy hilfiger - true star
davidoff coolwater
lancome - poeme
armani - sensi
calvin klein - ck one
 
Maitre R. said:
Vind 'm niet lekker, mensen om me heen ook niet ;)
Als je iets lekkers wilt zou ik je echt dit aanraden : Chanel - Allure (sport), alleen vrij prijzig !

k zal het op me verlang lijstje zetten thnxs voor aanrader ;)
 
nieuwe aanwinst
01.jpg
 
Maitre R. said:
Vind 'm niet lekker, mensen om me heen ook niet ;)
Als je iets lekkers wilt zou ik je echt dit aanraden : Chanel - Allure (sport), alleen vrij prijzig !

Laat ik die nou net voor sinterklaas krijgen... en tja dat prijzig.. daar heb ik die ouwe voor 8P
 
- Jean Paul Gautier
- Christian Dior - Fahrenheit (Ownttttt!!!!)
- Emporio Armani Sensi (Grijs)
- Emporio Armani Night (Zwart)
- Hugo Boss Dark Blue
 
Last edited:
Back
Top