Het grote draai/frees/las topic #3

Blijft voor mij het vetste project wat Robin van R3 voor mij heeft gemaakt een jaar geleden :W Toen de sonic zonder blok aan Superbaby van het forum verkocht en die heeft hem afgemaakt en mee gereden :D

Maar waar de sonic en mijn oude voorvork nu zijn weet ik niet :+ hehe.

dsc0853sq0.jpg


dsc0869za4.jpg


dsc0875ld3.jpg


04072008165jw0.jpg


Ook had ik eerst verse Nissin Remmenrij:

dsc0624nx4.jpg


Was te zwaar :+ en toen deze gehaald:
dsc0824vp4.jpg
 
dat was inderdaad ook een mooi project! enkel jammer van de massieve poten. die had ik gewoon van buis profiel gemaakt en vervolgens de rest eraan vast gelast.

zo'n uitdagend projectje zou ik ook weleens willen doen:W
 
dat was inderdaad ook een mooi project! enkel jammer van de massieve poten. die had ik gewoon van buis profiel gemaakt en vervolgens de rest eraan vast gelast.

zo'n uitdagend projectje zou ik ook weleens willen doen:W

We hebben de poten expres massief gehouden volgens mij :)
Maar hij was even zwaar als mijn normale Sonic voorvork + complete remmerij, dus daar waren we al blij mee! :W


2 weken laten was die van Youri Zoon af :W Die woog lood :+
mg3401.jpg
 
bracked is idd hoekig, maar omdat er zo weinig ruimte is met deze schijf was dit de enige manier waarop ik het kon maken zonder dat je speling krijgt.

je zou er nog een mooie vorm in kunnen frezen natuurlijk maar als je de bracked polijst of coat en de klauw ook denk ik dat je een heel ander beeld krijgt.
 
Klopt inderdaad, bij de sprint word het meestal ook gedaan voor het gewicht.
Maar daar zijn die busjes ook wat korter dan bij de race daar zijn ze ongeveer 4/5 cm en bij sprint maar 1cm bijvoorbeeld.
 
Ja, bij zip valt het nog enigzins mee, maar jij werkt toch bij een scooterzaak he ?
Als daar een vespa staat, moet je maar eens de buddy vastpakken en tegen het blok duwen. Die beweegt alle kanten op.
 
Back
Top