Het Grote Draai/Frees/Las topic #2

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

dsc03668fs1.jpg


dsc03670cz6.jpg


Nu wij toch onze adapters aan het showen zijn :p. Een adapter gemaakt voor een thermoschakelaar. En die busjes zijn afstandbusjes voor mijn kieslervelgje, 3 busjes voor de remschijf en 1 voor de op de naaf.
Ze zijn ook geanodiseerd, vandaar dat ze zwart zijn.
 
Nice, die tempsensorhouder is neem ik aan gewoon alleen gedraaid met een 4puntsklauw?

En btw, hoeveel kostte dat nou om te anodiseren? (evenduur als een glimmend kleurtje ofzo?)
 
Nice, die tempsensorhouder is neem ik aan gewoon alleen gedraaid met een 4puntsklauw?

En btw, hoeveel kostte dat nou om te anodiseren? (evenduur als een glimmend kleurtje ofzo?)
Met een 3puntsklauw :p, uhm... de 4klauw was er niet voor die draaibank ze hebben hem wel gelijk 1tje besteld maar ik had hem gelijk nodig.
Ik heb aan 1 hoek een stuk eraf gehaald en daar opgespannen, voor het oog is het recht en dat is voldoende.

Heb het via via laten doen, maar het kost altijd 35 euro. Je kan 30 van die dingen laten anodiseren of 1 kost beide 35 euro. Kom je boven een bepaald gewicht dan betaal je wat extra per kg. Komt erop neer, hoe meer spul hoe goedkoper.

Lijkt me wel idd. Mooi spul. Dat adoniseren , kan / doe je zelf of ?
Nee laat ik doen.
 
ik denk ook wel dat je daar een iets mooiere bank hebt staan dan ik :p

anodiseren in zwart geeft een part effect btw :)
 
Ik trap ook weer af
Mijn voorvorken voor 09
Worden ook geanodiseerd
Ze worden rood het zelfde als de malossi kleur (voorvork)
Ik heb ze alleen gehecht moet ze nog aflassen:)


Stefan ze voorvelg(het begin)

 
Last edited:
denken jullie dat dit sterk genoeg is als voorvork?

Betreffend het kroonstuk dan

kroonstukst.jpg


op basis van een koker van 40x40x3 van staal (zou 40x40x2 ook kunnen?)

de ''overbodige'' gaten zijn allemaal 25mm

totale breedte is 169mm

hart-hart van de poten is 134mm
dat jullie een beetje idee krijgen van het totale grootte

de totale hoogte op de tekening is 480mm

het kroonstuk op de afbeelding weegt 345 gram
zou je hem 2mm dik kunnen maken word dat 238 gram

zou je hem zonder de verlichting wel 2mm dik kunnen maken kom je op 348 gram. Dit zou een stuk goedkoper en sneller zijn om te maken dan de 3mm dikke met verlichting, en weegt bijna evenveel. Dus een betere optie dan.

een 3mm dik kroonstuk zonder verlichting komt op 506 gram, (hier ben ik sowieso van overtuigt dat het sterk genoeg is)
maar dat vind ik te zwaar.

laat maar weten wat jullie er van vinden.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top