Het grote computer topic #9

Sowieso niet met een GTX550.

Wat dan wel? Eventueel een Nvidia GTX 560? of de 570. En kan ook nog kiezen uit een dubbele videokaart maar die is dan weer van 2x ATI HD6850 (1024 MB GDDR5 | DX 11) in Crossfire.

Maar dan wordt die ook wel veel duurder. Een intel I7 prcessor kan eventueel ook nog
 
Hoe snel moet je een nieuw systeem? Rond januari komen waarschijnlijk de nieuwe series van (iig) AMD & (wss alleen low-end) NVIDIA.
CPU en GPU moet je balanceren, ik zou in mijn geval voor een 2500k gaan, maar dat is ook omdat ik er een beetje mee wil spelen wat overclocken betreft.
 
Hoe snel moet je een nieuw systeem? Rond januari komen waarschijnlijk de nieuwe series van (iig) AMD & (wss alleen low-end) NVIDIA.
CPU en GPU moet je balanceren, ik zou in mijn geval voor een 2500k gaan, maar dat is ook omdat ik er een beetje mee wil spelen wat overclocken betreft.

Hoe snel ik een nieuw systeem moet hebben? Zo rond Janurari/Februari wil ik iets kopen denk ik. Zit nu dus te kijken wat ik moet hebben en was advies te winnen om BF3 optimaal te kunnen spelen. Als dat lukt, heb ik wel een aardig recent systeem dacht ik. Dus tips zijn welkom. Had dit systeem op een site samengesteld die zogenaamde game computers aanbieden.

Budget is wel beperkt tot maximaal 800 euro.
 
Iemand een idee wat tegenwoordig een goede bang-4-buck proc-mobo combinatie is? Games worden niet gespeeld dus mag best in het lagere segment zitten. Het moet namelijk ook nog samenwerken met een Asus 6600 ofzo.
 
Waarom zou je die er nog inzetten? Kun je imo beter een mobo nemen met onboard graphics of een AMD APU op een FM1 bord. Nog energiezuiniger ook.

Ik heb deze binnen:

floppydtv_front_cam_250.jpg


Nu de rest nog, allemachtig wat duurt dat lang.
 
In die 2 maanden staat veel nieuws op het schema, zou het nog even aankijken tot die tijd. :)

Ok, dan wachten we nog ff, want hoef niet het nieuwste van het nieuwste, maar wil gewoon BF maximaal kunnen spelen :p. Dan kan ik voorlopig wel vooruit.

Mijn 2002 computer begint nu toch echt wel aan het einde van zijn leven te komen, en met deze setup op deze comp red ik het ook niet....
 
Mn Logitech mx3200 keyboard/muis setje begint kuren te vertonen, dit is de 2de keer dat het de zelfde problemen geeft.

Na telefonisch contact krijg ik een nieuwe opgestuurd. set is ruim 2 jaar oud en de bon heb ik ook niet meer.

Toch netjes :)
 
Ok, netjes hoor.

De mx3200 word niet meer geleverd geloof ik, in de mail zeggen ze dan een gelijkwaardig product of een upgrade.

Upgrade zou de mx5500 worden, mooi setje maar denk dat hij meteen op MP gaat en ik een game muis en vrij simpel keyboard haal voor die centen :p

Edit:

Ze stelden een andere set voor ter vervanging echter is deze niet direct leverbaar, of ik een ander model wilde...

Heb de G500 gamingmuis met K200 media keyboard voorgesteld. :)
 
Last edited:
Hmz mijn 4 jaar oude Logitech Easycall Desktop-set heeft de laatste tijd ook regelmatig verbindingsprobleempjes.

Maar eens een mailtje sturen dan. :)
 
:7

Doe je goed. Ben je meteen van die draadloze troep af. Het voordeel daarvan bij een normale desktop heb ik nog nooit begrepen.
 
Back
Top