Het grote computer topic #9

Bij het overzetten van mkv bestanden naar mijn externe harde schijf gaat dit tergend langzaam, ~5 mb/s dit lijkt me niet normaal toch ?

De schijf is geformateerd.
 
Iemand hier ervaring met windows 8?

M'n pa heeft het op een of andere manier voor elkaar gekregen om een tegel te verwijderen zonder het programma zelf te verwijderen. Oftewel, zodra hij die bepaalde app weer wil installeren kan dat niet omdat het schijnbaar al geinstalleerd is.

Hoe kan ik deze app op een alternatieve manier verwijderen?
 
Welke bestanden kan mijn Salora (22led7005td) tv nu eigenlijk afspelen?
Ik heb er een usb ingeplugd met .avi bestanden. Deze vond hij wel maar kon hij niet afspelen.
Deze tabel staat in de handleiding maar ik word er niet echt wijzer uit.

4e2p3.jpg
 
We hebben hier thuis een modem/router van upc. Het wifi netwerk hiervsn gebruik ik om de pc beneden ipad etc n sonos muzieksysteem van netwerk te voorzien. Verder gaat er 1 kabel vanaf die upc box naar een router op de 2 de verdieping die mijn pc een wifi signaal
Geeft ( ik woon apart in een losstaande schuur) dit werkt allemaal prima. Nu heb ik een wifi printer gekocht die boven inde kamer staat waar ook die router staat. Helaas is het signaal vanaf de upc box niet sterk genoeg om bij de printer te komen en kan er dus niet geprint wordn vanaf de pc beneden.

Wat zijn de opties? Wifi versterker? Router boven omzetten naar acces point? Ik wil
Dus dat de pc beneden alleen voor het printen contact maakt. Hij moet op de upc box blijven zotten ivm sonos systeem.

Hoor graag jullie ideeen
 
Zo'n ding via het stopcontact? Router inpluggen en een ding in je stopcontact en in de kamer waar je extra bereik wil ook zo'n ding in je stopcontact dan zou het moeten werken.

Heb hier zo'n set staan, kan ff kijken voor je morgen hoe het heet.


Edit: staat lekker verward geschreven, zal morgen ff kijken voor je haha
 
Hehe. Ter aanvulling. De PC beneden kan contact maken met de router boven naast de printer. Echter dan werkt het Sonos systeem niet meer dus dat is helaas geen oplossing.
 
Back
Top