Het grote ''bling bling'' topic

Status
Not open for further replies.
@ blue shark
THX

@RoxSjeezerd
tot korrel 800 spul dat ik in mijn grootmoeders kast vond:)

@Jules_W
met boormachien en dremel :)
 
ik heb na het polijsten altijd kleine soort vetvlekjes dit krijg ik niet weg met een doek of reinigingsmiddel. Als ik er met de dremel overheen ga verschijnt ie weer op een ander plekje waar de dremel is geweest. Hebben jullie hier ook last van en hoe krijg je het mooi weg.
 
ik heb na het polijsten altijd kleine soort vetvlekjes dit krijg ik niet weg met een doek of reinigingsmiddel. Als ik er met de dremel overheen ga verschijnt ie weer op een ander plekje waar de dremel is geweest. Hebben jullie hier ook last van en hoe krijg je het mooi weg.


gebruik white spirit :)
 
He he ben er eindelijke achter hoe ik hier foto's kan posten :p

Dit zijn mijn velgen vind ze zelf als ik eerlijk moet zijn best Bling-Bling :p.

Menvelgenverchroomt1167949302.JPG
 
Last edited:
Bedankt voor de leuke reacties :) .

Vandaag begonnen aan de eerste voorvorkpoot . Ik heb ter vergelijking ff de linkerpoot ernaast gelegd . Foto's zeggen meer als woorden , dus :

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


Voorvorkpoot van een zip trommelvorkje .

Toch 4 uur op op gezeten om hem glad te krijgen en nogsteeds niet helemaal goed , maar dat word zeker nog verbeterd :).
 
Toch 4 uur op op gezeten om hem glad te krijgen en nogsteeds niet helemaal goed , maar dat word zeker nog verbeterd :).

aan de foto te zien is de poot zeer strak! als ik jou was zou ik hem lekker laten en die andere flink gaan aanranden ;)
van jouw vorkpoten zie je toch haast nix zo laag hangt hij straks :D

grtz Ken
 
En ik maar doorschuren op die carterdeksel van mij 8P. Ben nu bij 600 en scheur nog steeds maar door.. Was van plan om hierna nog korrel 800 te pakken en dan nog eens 1000 en dan te gaan polijsten 8P
 
aan de foto te zien is de poot zeer strak! als ik jou was zou ik hem lekker laten en die andere flink gaan aanranden ;)
van jouw vorkpoten zie je toch haast nix zo laag hangt hij straks :D

grtz Ken


Dat je niet veel van de poot ziet , hoeft nogaltijd niet te zeggen dat het niet tot in de puntjes verzorgd hoeft te zijn :). Die andere poot komt heus wel binnenkort aan de beurt , maak je daar maar niet druk over ;).
 
Even een vraagje:

Als ik myn sr velgen laat zandstralen, dan kan ik toch gewoon bij korrel 600 beginnen en dan zo naar 1200 werken? (Ik wil alleen de randjes polijsten)

mvg, wesley
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top