Het grote "bling bling" topic #3

opschepper:p

Probleem is vaak dat ze in normale zaken vaak alleen 100-180-240-400-600-800-1000-1200 verkopen (mochten ze al zo'n hoge korrel hebben)
 
p0805101905.jpg


had mn blok al geschuurt tot korrel 600 tijdje geleden. vandaag even goed schoon gemaakt en met viltschijf en groene polijstpasta gepolijst. geen zin om verder te doen en vind een te glimmend blok ook niet mooi. dus wel tevreden voor 2 uurtjes werk zo :D
 
als je uitlaat echt vies is kan je het beste staalwol pakken en daarna met chroompoets, staalwol krijg je echt geen krassen van en word het direct schoon en glimmend, chroompoets maak je het daarna echt mooier mee.
 
Poetsen is ook wel van belang bij een gepolijst frame, en dat die moet rijden is ook zeker zo. Je moet hier is komen op het industrieterrein, als je gas geeft lijkt het dan denk ik alsof er 10 scooters rijden, en er is toch geen politie
 
frame was nog niet gepolijst, was eerst gewoon blank alu.

testterrein heb ik ook al in de buurt gevonden, maar ik wil liever niet te veel risico nemen voor een filmpie joh.
 
Oh, dan ben je wel ff lekker uitgeleefd met je poetsmiddel. Ziet er netjes uit hoor, ik denk dat het in het echt beter glimt, zo aan de foto te zien (klinkt tegenstrijdig maar oke)
 
Back
Top