Het Foto Uitlaat Topic

Status
Not open for further replies.
Je kan ook gewoon je flens bewerken hoor, loopt dan redelijk mooi over

Nouu, de uitlaatpoort van een Evo is 30mm breed, en de flens van de C21 heeft een binnendiameter van 27mm en buitendiameter van 30mm was mij verteld, maar ken een jongen die het heeft gedaan @ evo, s vragen hoe en wat hij gedaan heeft, dus kortom komt goed :+
 
zit nu ook met die evo poort ben nu een busje aant draaien van 5mm wanddikte aan de flens vast zo heb ik plaats genoeg om te frezen
 
assemblyview1dj3.png

assemblyview2sn6.png

en dan gewoon een beetje van de header afzagen als je nog te weinig plaats hebt
 
Last edited:
uitlaatje binnen:love:

[Ir]http://i16.tinypic.com/2aew4uo.jpg[/Ir]

Close upje

[Ir]http://i12.tinypic.com/2d17n7p.jpg[/Ir]
 
Mooie blok ophanging ;)

Pijpje 2e hands? Of ergens lang op de plank gelegen?

3de hands eigenlijk al :p

Ik kocht hem nieuw bij VRC (scootmania) in 2005 toen was dit net het nieuwe type (eerste die VRC binnen had) wrs was ik er dus de eerste mee die er mee rond reed.

Ik heb er +/- 20km mee gedaan en ging beter dan een C21 @ Evo 70

Pijp verkocht aan keisler rox die er bij mijn weten ook niet veel mee heeft gereden.

Dus uitlaat is +/- 2jaar oud maar met moeit mee gereden dus komt er nog erggg goed voor vind ik hoor :#
 
Haha grappig om te horen, zo zie je maar, dat ik echt jou uitlaat nu heb:#

er is in totaal miss 10 km mee gereden oid??, ding is nog als nieuw, nou hopen dat het wil presteren op me Xsh speed, wat ik wel denk. zoniet, dan hang ik um op in m'n kamer, ik vind het toch wel zo'n verdomd geil pijpje!:7
 
Weet niet zeker of die pijp het wel zo goed gaat doen op de speed hoor:)?
Achja beter eerst testen dan blaten ;)
 
Roost!!

SBOO SPRINTS MEPPEL!!

Vandaag er dus heen geweest :), eerste sprint van het seizoen :+

Dit x nog wel als bezoeker maar dat proberen we zo snel mogelijk te veranderen :) ;)

Twas leuk, maar wel klein.. Mooie scoobis weer gezien zag der dope uit allemaal 8P

Ennnnnnnn nieuwe aanwinst :D

.. liep namelijk even langs de XSH Stand en daar hing echt een gruwwwwlijke uitlaat :D

een Roost pijp :)

img2060nd3.jpg


img2082vo5.jpg


img2088cu2.jpg


img2090av1.jpg


Uitlaatje is nog niet te koop @ internet en winkel o.i.d. ( in nederland ) en kwas toch al opzoek naar speciale uitlaat :D Bij deze gevonden en gekochtttt :)

Dus eigenaar van 1ste Editie uitlaat :D

Als ik marco moet geloven van XSH zal hij rond de Yasuni c21 zitten qua Specs. en zo'n band hebben van 14000 - 14500 toertjes :w

Klinkt allemaal goed dus voor mijn Maximale getunede 3BR Evo 70
 
Indd mooie pijp hoor, maareh, ding is dus gewoon te bestellen vanuit slovienië(oid) bij Roost zelf vandaan, er rijden er al een paar mee hoor. kijk maar op de vorige pagina:)


@ beun blokophaning, tjsa, k wacht op me omgelaste subframepje, en zo is het tenminste mobiel, en kan het normaal op zn pootjes staan;)

dus hoef ik niet alles te versjouwen, maar kan ik het gewoon laten rollen;)
 
@ Tommy.

Ja weetik dat er "al" een paar mee rijden ;) Maar die hebben hem dus niet vanuit nederland besteld ;) zoals ik er ook bij heb staan.
 
en 15 keer zo goedkoop :D
boiet geen reet waar het vandaan komt..
zielig regeltje om speciaal te zijn :p
al die speeds komen uit italie etc
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top