Het Foto Uitlaat Topic #3

Advertisement - register to remove this

Mijn uitlaat, ligt al een tijd te wachten om gemonteerd te worden :+ plekken die je erop ziet is van de olie

2f0aby9.png
 
Mwa hij is alsnog een stukkie langer dan die van mij :p

[ir]http://i26.tinypic.com/ny8nl4.jpg[/ir]

Maar de hoek van jou 1e foto laat inderdaad vooral lijken dat hij 10km lang is :p
 
@ melv16 , jij hebt een peugeot blok , die andere is een minarelli blok , zoek de verschillen ;)

Ja oké daar heb je gelijk in, maar ik kan me niet herinneren dat de uitlaat van mijn broer zijn oude aerox ook zo lang was :) Zou goed kunnen van wel hoor, hij staat hier niet meer want hij is verkocht dus ik kan het niet controleren.
 
een peugeot heeft een verticale cilinder , een minarelli horizontaal , de peugeot uitlaat moet dus van veel verder weg komen ;)

al met al zou je als je een goeie peugeot uitlaat zou maken via dezelfde weg als de meeste peugeot uitlaten lopen maar amper voorbij de koelkap komen , peugeot uitlaten zo uit de fabriek zijn imo altijd eigenlijk te lang , anders steken ze gewoon niet zover naar achter.
 
Aah joh je hebt gelijk ja ! Stom van me dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. Als je ziet hoe lang die bocht van mijn uitlaat is dan verklaart dat ook al alles, en de lengte van een uitlaat speelt mee met de prestaties ja.

Maaree Melf, nog nieuwe uitlaatjes gebakken ? :D
 
Back
Top