Het Evenementen/Meeting foto-topic #1

Heb al even op de site rondgekeken, maar is het wel vet om daar heen te gaan om alleen te kijken? Als ik die video's bekijk zie je niet echt publiek ofzo.

Graag wat info hierover en/of andere aanraders (auto/motorsport etc.) om heen te gaan komende zomer.

Vetste evenement waar k vorig jaar ben geweest. Je kan heel het circuit rond lopen, lekke rin het gras zitten, en echt serieus bruut geweld zien. Van smorgens 10 t/m savonds 6 of 7 is er onafgebroken actie op het circuit. Verschillende rondes TA, driften, bike vs car, enz enz enz. Echt de moeite waard.

While speaking nog maar een weekje wachten realiseer ik me zojuist :W
 
Present op MIVW :W

Normaal was het zo dat de zaterdag hoofdzakelijk is bedoeld voor de mensen die binnen staan. Maar eerst naar Volksdub !
 
Jep volksdub in Well.
Kleine sf-meeting houden?

Ik ga in ieder geval zondags naar Volksdub met m'n meid. En ook zondags naar MIVW. Kijken wie er allemaal zijn en dan eventueel meeten daar.
 
Jep volksdub in Well.
Kleine sf-meeting houden?

Ik ga in ieder geval zondags naar Volksdub met m'n meid. En ook zondags naar MIVW. Kijken wie er allemaal zijn en dan eventueel meeten daar.

Lijkt mij een prima idee. Ik ga sowieso ook de zondag. Ben met m'n waggel aanwezig:

DSCN7221.jpg
 
Jep volksdub in Well.
Kleine sf-meeting houden?

Ik ga in ieder geval zondags naar Volksdub met m'n meid. En ook zondags naar MIVW. Kijken wie er allemaal zijn en dan eventueel meeten daar.

Ik kom waarschijnlijk ook nog ff met Shane koekeloeren.
 
Back
Top